Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 118
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Helt greit hotell. Veldig fint for barn med en del å gjøre på hotellet og rundt om i området. Men trange rom. Bestilte til 3. fungerte for en natt. Sein med å rydde frokostbordene. Lite glass. Dårlig til å vaske/fylle på. Litt lite basseng. Som var litt kaldt.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Monalisa333
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Dine synspunkter er viktig for oss og vi setter pris på at du har tatt deg tid.

Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 2. august 2021

Et ypperlig hotell for barnefamilier. Fikk is ved innsjekk, og egen krakk slik at de kunne «sjekke inn». Ungene var henrykt av frokostbuffet utvalget og det gledet de seg ekstra mye til i forkant siden de husket den gode maten. Vi prøvde badebassenget som var passelig temperatur. Rent og bra!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, FruBjermeland

Hei,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Setter stor pris på alle rosende og hyggelige ord fra dere.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Anmeldt 31. juli 2021

Ingen ventilasjon på rommene. Ekstremt varmt når vi sjekket inn. Døren mellom rommene vi hadde bestilt var låst når vi sjekket inn, og det tok nesten en time fra vi ga beskjed til noen kom og låste opp. Dårlig renhold av både rom og frokostsal. I frokostsalen hersket det komplette kaos. Familierommene(med dør mellom), lå i en høy første etasje uten heis, men med 7-8 trappetrinn, der vi måtte bære vogn opp, men det viste seg at det også var en inngang fra gatenivå, men det var det ingen som informerte om.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Anine J
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.