Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 118
Orbitz.com
Anmeldt 9. august 2021

Vil anbefale at man bestiller med vindu vekk fra E6 på sommeren, ellers sikkert fint i den kalde årtiden. Og at man da kan sove med lukket vidu.
Ellers rent, pent og hyggelig. Topp frokost og god beliggenhet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 403karl
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Dine synspunkter er viktig for oss og vi setter pris på at du har tatt deg tid.
Det er viktig med en god start på dagen og det er flott at dere likte frokosten vår.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Helt greit hotell. Veldig fint for barn med en del å gjøre på hotellet og rundt om i området. Men trange rom. Bestilte til 3. fungerte for en natt. Sein med å rydde frokostbordene. Lite glass. Dårlig til å vaske/fylle på. Litt lite basseng. Som var litt kaldt.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Monalisa333

Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 2. august 2021

Et ypperlig hotell for barnefamilier. Fikk is ved innsjekk, og egen krakk slik at de kunne «sjekke inn». Ungene var henrykt av frokostbuffet utvalget og det gledet de seg ekstra mye til i forkant siden de husket den gode maten. Vi prøvde badebassenget som var passelig temperatur. Rent og bra!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, FruBjermeland

Hei,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Setter stor pris på alle rosende og hyggelige ord fra dere.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021