Trip.com
ScandicHotels.comUSD 103
Anmeldt 19. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Anmeldt 17. august 2021

Felles områdene i hotellet var veldig møkkete. Speilene i heisen så ikke ut som de var vasket på et halvt år minst. Man kunne ikke se gjennom dem og da snakker vi ikke om fingermerker men påklistra inngrodd møkk. Var der for ett år siden og da var det fint og rent. Vi var 4 personer på rommet og det var bare 2 håndklær på badet. Jeg måtte i resepsjonen og be om 2 til og morgenen etter hadde de jammen bare lagt igjen 2 igjen. Ganske irriterende at de ikke kan sjekke hvor mange det bor på rommet når de rengjør. Frokostbuffeen var blitt amputert fra sommer 2020 til sommer 2021. Mindre utvalg i varmmat, men likevel fint utvalg.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Daut73

Hei,
Takk for tilbakemeldingen av ditt opphold. Vi tar dine betraktninger med oss videre i arbeidet med å utvikle hotelldriften.
Jeg beklager at du synes frokosten hadde dårlig utvalg, normalt får vi gode tilbakemeldinger på dette.

Anmeldt 9. august 2021

Vil anbefale at man bestiller med vindu vekk fra E6 på sommeren, ellers sikkert fint i den kalde årtiden. Og at man da kan sove med lukket vidu.
Ellers rent, pent og hyggelig. Topp frokost og god beliggenhet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 403karl

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Dine synspunkter er viktig for oss og vi setter pris på at du har tatt deg tid.
Det er viktig med en god start på dagen og det er flott at dere likte frokosten vår.

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Helt greit hotell. Veldig fint for barn med en del å gjøre på hotellet og rundt om i området. Men trange rom. Bestilte til 3. fungerte for en natt. Sein med å rydde frokostbordene. Lite glass. Dårlig til å vaske/fylle på. Litt lite basseng. Som var litt kaldt.

Takk, Monalisa333

Anmeldt 3. august 2021