Booking.comUSD 95
ScandicHotels.comUSD 95
Orbitz.comUSD 95
Anmeldt 31. august 2021

Bestilte superior + rom, dette svarte absolutt ikke til forventningene. Lite rom, utslitte og flekkete møbler. Renholdet var heller ikke så mye å skryte av. Frokost til gitte tidspunkt var ok lørdag morgen, men på søndag var det veldig mye folk, syntes ikke den opplevelsen var ok.

Takk, Toveli61
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Jeg beklager at renholdet ikke var utført på en tilfredsstillende måte, dette vil jeg følge opp internt hos oss.

Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Scandic Hafjell ligger like ved Hafjell alpinanlegg og kort vei til mye aktiviteter for barn. Hotellet ble bygget til OL i 1994, så det er ikke helt nytt. Det inneholder også badebasseng, men det var dessverre stengt, når vi var der. Ellers har de en del spilleautomater, klatrevegg m.m. Gratis parkering utenfor hotellet. Rommet vi fikk lå i 3. etasje over inngangen. Var noe mørkt på grunn av to små vinduer. Ellers bra utstyrt med kjøleskap og vannkoker.

Frokost god og variert som Scandic har det på sine hotell. Kona ønsket ikke å spise nede, men det var ikke noe problem. Fikk serveringsbrett og jeg serverte henne oppe. Hyggelig betjening som ga god informasjon og var effektive når vi spurte om noe. Var der bare 1 natt, så vi fikk ikke utforsket området rundt hotellet.

Romtips: Hotellet ligger like ved E - 6, kan bli noe støy fra denne, når en må ha vinduene opp på sommeren. Vi var ikke plaget av dette.
1  Takk, P1870UJtoms

Hei
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Det er godt å høre at personalet var hjelpsomme og hyggelige. Vi bestreber oss etter å yte god service.

Anmeldt 25. august 2021

Det var umulig å bestille et rom til en familie med 3 barn ( babyen 6 mnd). Rart. Har kjøpt pakke fra Hunderfossparken med tilbud fra DNB ( - 1000 kr). Kanskje de har ikke reiseseng til de små? Men vi trengte ikke den faktisk.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Mila K

Anmeldt 19. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 17. august 2021

Felles områdene i hotellet var veldig møkkete. Speilene i heisen så ikke ut som de var vasket på et halvt år minst. Man kunne ikke se gjennom dem og da snakker vi ikke om fingermerker men påklistra inngrodd møkk. Var der for ett år siden og da var det fint og rent. Vi var 4 personer på rommet og det var bare 2 håndklær på badet. Jeg måtte i resepsjonen og be om 2 til og morgenen etter hadde de jammen bare lagt igjen 2 igjen. Ganske irriterende at de ikke kan sjekke hvor mange det bor på rommet når de rengjør. Frokostbuffeen var blitt amputert fra sommer 2020 til sommer 2021. Mindre utvalg i varmmat, men likevel fint utvalg.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Daut73

Hei,
Takk for tilbakemeldingen av ditt opphold. Vi tar dine betraktninger med oss videre i arbeidet med å utvikle hotelldriften.
Jeg beklager at du synes frokosten hadde dårlig utvalg, normalt får vi gode tilbakemeldinger på dette.