Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 108
Anmeldt 1. mai 2022

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2022

Anmeldt 10. april 2022

Eldre hotell med oppussingsbehov. Men det kommer man over. Verre er det med priser på middag som tilsvarer en topprestaurant med mat som man lager bedre selv. Bartendere som ikke ser opp når de tar imot bestilling, og ikke rydder av bord når man er ferdig å spise/drikke, så man må lete etter plass på bordet til å sette glasset på. Ikke servering ved bordene, som gjør at man kjøper mindre. Som for så vidt er greit med de prisene. Servitør fra kjøkkenet som ikke hadde kontroll og jobbet helt alene. Ikke klarte de å lage pannekaker fra barnemeny, så da kunne man få kalde fra frokosten, nei takk. Da ble det vasne pølser og tørre pommes frites til barna. Frokosten var heller ikke bra og det var tomt for mye eller at varmmat var kald. Så vi drar ikke tilbake hit. Dette hotellet trenger en konkurrent for å kjenne på at man må jobbe for gjestene sine.

Takk, Marie J
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2022

Hei
Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Dine synspunkter er viktig for oss og konstruktive tilbakemeldinger som dette er viktig for oss og noe vi absolutt tar med oss videre i vårt arbeid med å utvikle oss.

Vi bestreber oss etter å yte god service og ha fornøyde gjester, så det er veldig beklagelig at dere sitter igjen med en dårlig opplevelse av hotellet vårt.

Anmeldt 10. april 2022

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 17. mars 2022

Sentralt hotell om man er på gjennomreise eller skal besøke Lillehammer / Øyer-området.
Hyggelig betjening og god frokost. Litt små rom, men ok for en natt eller to.
Grei pris, sammenlignet med Lillehammer.

Dato for oppholdet: mars 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Reiseglad_60-modell
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2022

Hei,
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne hyggelige tilbakemeldingen.
Velkommen tilbake til oss:)

Anmeldt 1. februar 2022

Dato for oppholdet: januar 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anne-Mette Moldal, General Manager på Scandic Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2022