Takk til den beste instruktøren - Kine!!

Anmeldt 12. august 2020
theworldjourney
Stavanger, Norge
Bra variasjon

Gondol og stolheis opp, varierte løyper i forskjellige vanskelighetsgrader ned. Fint sted å øve på... les mer

Anmeldt 16. september 2019
andrevondrei
Oslo, Norge

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk dag i Hafjell Bike park takket være vår fantastiske instruktør Kine på introkurset vårt - anbefales! Vi møtte opp hele familien på fem m 3 barn i alderen 11-15 og hadde ikke gjort dette før. Vi fikk god innføring i hvordan bruke sykkelen, bevege kroppen, guiding i ulike grønn/blå/røde løyper og mange gode tips for hvordan å takle utfordringene - Kine sørget for at vi fikk en fantastisk dag - TAKK!!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, theworldjourney
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Gondol og stolheis opp, varierte løyper i forskjellige vanskelighetsgrader ned.
Fint sted å øve på hopp, mye tabletops. Mye trivelige folk og mange smil i bunn av bakken. Tydelig at stedet er godt likt!

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, andrevondrei
Anmeldt 23. juli 2019

Jeg og 7åringen tok turen innom Hafjell bike park i år. Dette skulle være det beste anlegget i landet men turen ble en stor skuffelse.

Guttungen ble nektet å leie utstyr, og ble henvist til en barnesirkel med skattejakt. Han hadde med egen sykkel og ble fortalt at det var enkelt sykkelterreng.

Stien startet opp en bratt traktorvei og fortsatte oppover gjennom skogen på veldig steinete singeltrack. Ikke i nærheten av sykkelbart oppover med mindre man har veldig god klatreteknikk.

Vi møtte flere sure barn som kom trillende med syklene nedover etter å ha snudd.

Postene var laminerte A4 ark med totalt uinteressante spørsmål om dyr.

Det blei en kort tur.

Kjære Hafjell. Hvor er pumptracken?

Forøvrig bra løypenett for de som får lov å sykle der.

Dato for opplevelse: juli 2019
4  Takk, PederK50
Anmeldt 11. mars 2018

Det er både slalåmbakker for uerfarne og erfarne alpinister, og i tillegg er det ypperlige langrennsløyper for de som foretrekker det, så det sted som passer stort sett alle som ønsker å prøve seg på ski.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Et flott tilrettelagt sted for alpinkjøring for hele familien. I tillegg nærhet til langrennsløyper innover i fjellet for alle ferdighetsnivåer.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, franke399