“Elendig service”
Anmeldelse av Fjøset restaurant & bar

Fjøset restaurant & bar
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Helt håpløs service. Her skal du ha god tid, helst ikke være tørst og heller ikke ha et brennende ønske om å spise maten sammen med følget ditt.

Svin indrefilet var veldig tørt

Takk, Katinka E

Anmeldt 6. juli 2021

Føste gangen jeg besøkte denne restauranten og ble møtt av en hyggelig betjening. God mat som kom raskt på bordet. God vin og godt utvalg av øl.
Sentral beliggenhet rett ved flere av hotellene. Anbefaler Fjøset for en god middag alene, som par eller som familie. Viser også fotball om ønskelig på storskjerm. Romslig uteservering.

Takk, Knut Erik T
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god indrefilet av okse.
God kvalitet, god service/hyggelig betjening som tar vare på gjestene sine.
Hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, VikinghornJr
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk overraskelse med ekte spanjoler som serverte oss nydelig tapas og sangria. Spansk vin og musikk.
Vi bestilte fisk, kjøtt og kylling, og alt var nydelig!
Vi planlegge allerede å komme innom neste gang vi er på Øyer også!
Utrolig overraskelse at Fjøset skulle være så bra!!!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Nomad83899
Anmeldt 15. mai 2021

Har vært her flere ganger nå og maten er alltid kjempe god! Super hyggelige, dyktige og serviceinstilt betjening. Gode drinker også :) Kan anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, X2156ZCmaril

Reisende som så på Fjøset restaurant & bar, så også på

Har du vært i Fjøset restaurant & bar? Del dine erfaringer!