“Middag”
Anmeldelse av Fjøset restaurant & bar

Fjøset restaurant & bar
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte entrecôte og tapas. Mye av dette var ikke godt, igrunn ingenting. Baguetter (kalt brød) minnet mye om First Price eller tilsvarende fra dagligvaren- ihvertfall ikke hjemmelagd. Fikk igrunn det samme inntrykket av flere av tapasrettene også. Desverre. Dyrt for smakløs mat.

Takk, P8491BGmarias

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av serviceinnstilte og imøtekommende ansatte. Drikke vi bestille ankom bordet raskt. Vi valgte å bestille 6 ullke tapas retter for å dele. Vi fikk maten etter kort tid og alt smakte utsøkt. Vi kommer definitivt tilbake hit, neste gang vi er i Hafjell. Anbefales på det sterkeste både pga maten, men også for de blide og hyggelige ansatte.

Takk, linemarieh
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi ønsket noe annet enn pizza som det er overalt ellers i Øyer. Dette var helt krise. 20 minutter før vi fikk bestilt maten, 45 minutter fra bestilling til maten kom på bordet, vi fikk ikke alt vi hadde bestilt og vi droppet glass nummer to med vin da det tok 15 minutter før vi måtte avbestille da vi var ferdig å spise!

Stresset, uoppmerksomme servitører som hadde null kontroll tross halvfull restaurant. 0,- i tips - aldri hit igjen. 1/10

2  Takk, Daniel T
Anmeldt 14. juli 2021

Her var det en god meny for store og små. Barna bestilte pølse og hamburger, og voksne spiste lasagne. Maten var veldig god, og prisnivået var rimelig. Veldig hyggelige medarbeidere! Kommer gjerne igjen!

Takk, Vestlandsfyr
Anmeldt 13. juli 2021

Var her med familien en en travel ettermiddag. Tok lang tid å få bestille. Lasagnen var ok, men slapp salat. Tapas bør en styre unna. Tørre kjøttboller, bacondadler smakte fordervet (lagt for lenge?), ostefat med veldig svett ost.. Prisen var også høy, så her var det ikke mye som var bra dessverre.

Takk, VigdisB_13

Reisende som så på Fjøset restaurant & bar, så også på

Har du vært i Fjøset restaurant & bar? Del dine erfaringer!