“Jeg anbefaler på det sterkeste å prøve Tapas 😍”
Anmeldelse av Fjøset restaurant & bar

Fjøset restaurant & bar
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

En matopplevelse av de sjeldne en får i Norge.
Nydelig mat, fantastisk service og koselig atmosfære. Anbefales på det varmeste .

Takk, sibel_ersin

Anmeldt 31. juli 2021

Tapasen vi bestilte var helt krise og det virket som alle råvarer var kjøpt inn på rema1000. I tillegg var maten dårlig tilberedt. Unga bestilte entrecôte og den var mer lik en skosåle enn et kjøttstykket. Betjeningen surret rundt og virket uengasjerte. Bestilte en øl til maten som jeg aldri fikk selv om betjening helst ville at vi skulle betale for den. Er du ute etter en god restaurant og spiseopplevelse i Øyer/ Hafjell… styr for all del unna denne.

Takk, 911hansj_rgenv
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte entrecôte og tapas. Mye av dette var ikke godt, igrunn ingenting. Baguetter (kalt brød) minnet mye om First Price eller tilsvarende fra dagligvaren- ihvertfall ikke hjemmelagd. Fikk igrunn det samme inntrykket av flere av tapasrettene også. Desverre. Dyrt for smakløs mat.

Takk, P8491BGmarias
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av serviceinnstilte og imøtekommende ansatte. Drikke vi bestille ankom bordet raskt. Vi valgte å bestille 6 ullke tapas retter for å dele. Vi fikk maten etter kort tid og alt smakte utsøkt. Vi kommer definitivt tilbake hit, neste gang vi er i Hafjell. Anbefales på det sterkeste både pga maten, men også for de blide og hyggelige ansatte.

Takk, linemarieh
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi ønsket noe annet enn pizza som det er overalt ellers i Øyer. Dette var helt krise. 20 minutter før vi fikk bestilt maten, 45 minutter fra bestilling til maten kom på bordet, vi fikk ikke alt vi hadde bestilt og vi droppet glass nummer to med vin da det tok 15 minutter før vi måtte avbestille da vi var ferdig å spise!

Stresset, uoppmerksomme servitører som hadde null kontroll tross halvfull restaurant. 0,- i tips - aldri hit igjen. 1/10

2  Takk, Daniel T

Reisende som så på Fjøset restaurant & bar, så også på

Har du vært i Fjøset restaurant & bar? Del dine erfaringer!