“FANTASTISK”
Anmeldelse av Fjøset restaurant & bar

Fjøset restaurant & bar
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 14. august 2021

Tusen takk for fantastisk mat og service!
Veldig hyggelig betjening og ekte spansk mat.
Anbefaler ALLE å stikke innom dette stedet for en helt spesiell matopplevelse.
Service av ypperste kvalitet.
Tusen takk for en fin bursdagsfeiring

3  Takk, vialetal

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale og god service. Barna spiste pasta bolognese og gav maten terningkast seks. Vi voksne spiste lasagne og entrecôte og var ikke like fornøyde, men det smakte godt. Likevel, det beste var prisen. Ca 1500 kr for 8 hovedretter og 8 brus eller øl/vin. Anbefaler lett dette stedet.

1  Takk, magnhildm1983
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Elendig servise
Maten til 2 av 7 kom etter en lang vente tid. Minimum 40 min.
15 min seinere kom maten til resten.
Maten var kald,uten smak, små porsjoner og generelt under en hver kritikk.
Bilde er av en medium til rå indre file

Takk, Glenn M
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

En matopplevelse av de sjeldne en får i Norge.
Nydelig mat, fantastisk service og koselig atmosfære. Anbefales på det varmeste .

Takk, sibel_ersin
Anmeldt 31. juli 2021

Tapasen vi bestilte var helt krise og det virket som alle råvarer var kjøpt inn på rema1000. I tillegg var maten dårlig tilberedt. Unga bestilte entrecôte og den var mer lik en skosåle enn et kjøttstykket. Betjeningen surret rundt og virket uengasjerte. Bestilte en øl til maten som jeg aldri fikk selv om betjening helst ville at vi skulle betale for den. Er du ute etter en god restaurant og spiseopplevelse i Øyer/ Hafjell… styr for all del unna denne.

Takk, 911hansj_rgenv

Reisende som så på Fjøset restaurant & bar, så også på

Har du vært i Fjøset restaurant & bar? Del dine erfaringer!