“Middag”
Anmeldelse av Fjøset restaurant & bar

Fjøset restaurant & bar
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 31. august 2021

Dette var en utrolig opplevelse. Kjempegod mat, veldig hyggelig betjening. Mat og service i toppklasse. Kan absolutt anbefales.

Takk, Toveli61

Anmeldt 14. august 2021

Tusen takk for fantastisk mat og service!
Veldig hyggelig betjening og ekte spansk mat.
Anbefaler ALLE å stikke innom dette stedet for en helt spesiell matopplevelse.
Service av ypperste kvalitet.
Tusen takk for en fin bursdagsfeiring

3  Takk, vialetal
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale og god service. Barna spiste pasta bolognese og gav maten terningkast seks. Vi voksne spiste lasagne og entrecôte og var ikke like fornøyde, men det smakte godt. Likevel, det beste var prisen. Ca 1500 kr for 8 hovedretter og 8 brus eller øl/vin. Anbefaler lett dette stedet.

1  Takk, magnhildm1983
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Elendig servise
Maten til 2 av 7 kom etter en lang vente tid. Minimum 40 min.
15 min seinere kom maten til resten.
Maten var kald,uten smak, små porsjoner og generelt under en hver kritikk.
Bilde er av en medium til rå indre file

Takk, Glenn M
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

En matopplevelse av de sjeldne en får i Norge.
Nydelig mat, fantastisk service og koselig atmosfære. Anbefales på det varmeste .

Takk, sibel_ersin

Reisende som så på Fjøset restaurant & bar, så også på

Har du vært i Fjøset restaurant & bar? Del dine erfaringer!