Etrip
eDreams
Priceline
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Flott opphold på Pellestova. Skulle hatt bedre tid til å utforske området rundt, kommer tilbake en annen gang. Fine rom, rent og trivelig - svært god frokost og hyggelig personale. Neste gang vil jeg leie en sykkel og teste sykkelmulighetene.

Takk, burlef
Anmeldt 19. juli 2021

Fantastisk beliggenhet, hyggelig betjening, god service og et kjøkken som virkelig overrasker positivt. Sammen med en vinkjeller av meget høy standard er det ikke mye som slår dette. Anbefales på det sterkeste.

Takk, GlobetrotterOslo5
Anmeldt 7. mai 2021 via mobile enheter

Jeg var her kun for å spise lunsj. Bestilte en pastarett , det kunne vært litt mer mat, ble ikke mett. Helt ok mat,
Men ikke noe mer enn det. Koselige ansatte og hyggelig atmosfære :) hotellet virker koselig og her kunne jeg tenkt meg og overnatte om jeg skulle til
Hafjell igjen.

Dato for oppholdet: mars 2021
8  Takk, charlottelarsen90
Anmeldt 25. oktober 2020

Feiret dåp i Pellekroa, nydelige luftige lokaler! Utsøkt mat og super service! God oppfølging i forkant og under festen.
God plass til alle gjester, fantastisk utsikt, veldig fint med peis.
Tusen takk!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, AndreaT4462
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Utsøkt mat, imponerende vinrom, upåklagelig og profesjonell service, samt dyktig og grundig renhold. Et eksklusivt utgangspunkt for vakre langrennsturer i et uendelig landskap.

Hele familien stortrives tredje året på rad her oppe, selv om stedet naturlig nok ikke er særskilt tilpasset barn. Noe lytt ut i korridor og mellom rom merkes med barn, men Pellestova har totalt sett funnet en tiltalende balanse for store og små.

Hver morgen våknet vi til nypreparerte løyper (les: autobahn).
Hvert spørsmål eller forespørsel blir besvart med en positiv innstilling....og frokosten og middagen har blitt uoffisielle høydepunkter. Eksklusiv og vellaget mat gir energi til lange turer eller passer som velfortjent premie etter en lang dag i fjellet.

Anders m/familie

Dato for oppholdet: februar 2020