Anmeldt 26. juli 2021

Vi hadde to netter her i juli. God mat, fint rom (perfekt for familie på fem), hyggelige og flinke ansatte og vakker utsikt. Kort vei til vår dagsutflukt: Hunderfossen. Vil anbefale hotellet på det sterkeste!

Takk, Siljeaan
Anmeldt 25. juli 2021

Hotellet er flott og plassert i et pent landskap nærme hafjelltoppen. Vi bestilte en suite som i praksis var et familierom med to adskilte soverom og et stort bad med badstue.

Minuser:

- Vi er en familie med to små barn og hadde kjøpt inn en rekke matvarer før vi sjekket inn siden vi skulle reise rundt på forskjellige attraksjoner under oppholdet på pellestova. Det var derfor en stor nedtur at suiten ikke hadde et kjøleskap til youghurt, melk, pålegg, brus etc. vi skulle ta med oss på utfluktene

- Restauranten hadde altfor få barnestoler med bøyle til de minste barna
- Håndkledene var modne for utskiftning
- Trimrommet er lite og har neste nikke utstyr
- Rommene blir varme om sommeren, og det finnes ingen muligheter for å lufte uten at det kommer inn insekter på rommet

Takk, Sigurd B
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Flott opphold på Pellestova. Skulle hatt bedre tid til å utforske området rundt, kommer tilbake en annen gang. Fine rom, rent og trivelig - svært god frokost og hyggelig personale. Neste gang vil jeg leie en sykkel og teste sykkelmulighetene.

Takk, burlef
Anmeldt 19. juli 2021

Fantastisk beliggenhet, hyggelig betjening, god service og et kjøkken som virkelig overrasker positivt. Sammen med en vinkjeller av meget høy standard er det ikke mye som slår dette. Anbefales på det sterkeste.

Takk, GlobetrotterOslo5
Anmeldt 7. mai 2021 via mobile enheter

Jeg var her kun for å spise lunsj. Bestilte en pastarett , det kunne vært litt mer mat, ble ikke mett. Helt ok mat,
Men ikke noe mer enn det. Koselige ansatte og hyggelig atmosfære :) hotellet virker koselig og her kunne jeg tenkt meg og overnatte om jeg skulle til
Hafjell igjen.

Dato for oppholdet: mars 2021