eDreams
Etrip
ZenHotels.com
2025 av 157 anmeldelser
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde aldri vært på Hafjell, så nå var det tid å prøve det siden den lå på vår vei. Pellestova ligg flott til øverst i Hafjell. Moderne og innbydende. Sommeren er vel ikke høysesong for hotellet, men det var noen få gjester tilstede. Vi fikk sjekket inn, og gikk ned i baren for å ta oss et glass øl før middagen. Det var to retter som hvorett. Villsvin og ørret. Vi bestilte begge. Før vi fikk servert, fikk en liten smakebit servert i ei skei. Det var et lite stykke villsvin saman med eit tyttebær og et blåbær. En liten dasj rømme var det og plass til. Det smakte godt. Det samme gjorde hovedretten. Villsvinet var mørt og godt. Lå på en seng av potetmos og noen små, stekte grønnsaker. Ørreten lå på en seng av kålblader, en liten bit sitron, 3 små kokte poteter og rømme som tilbehør. Rommet var heilt ok. Renholdet var bra. Grunna korona tiltak, var det begrensa bufe til frukost. Vi fikk på bordet to brødskiver hver, og kunne bestille varmrett. To egg og bacon nystekt. Meget bra. Dagsferske brød. Oppholdet var en positiv opplevelse. Kommer gjerne igjen. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, AndersZorn
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk plass, nydelig mat i restauranten. Hit kan du dra alene, med venner, kjæreste eller hele familien. Hyggelig betjening i resepsjonen og i restauranten. Flotte tur muligheter i umiddelbar nærhet.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ToneE29
Anmeldt 1. august 2021

Over all forventning! Anbefales!
Fantastisk terreng. Fantastisk frokost, lunsj og middag. Enestående vin utvalg. Veldig god pizza på kroa. Meget god oppfølging av smittevern og hygiene tiltak. Ypperlig service. Vennlig og imøtekommende personale. Store, vakre fellesarealer med flott utsikt.

Takk, fjell2
Anmeldt 1. august 2021

Jeg og min samboer tok en helg som avslutning på norgesferie på Pellestova. flotte omgivelser og kjempefint turterreng rett utenfor, hotellet ble derimot en stor skuffelse.
Det var en flott entre og lobby, fin stue og godt ivaretatt smittevern. men ved ankomst fikk vi ingen informasjon om hotellets fasiliteter. rommet var simpelt, uhygienisk vegg til vegg teppe og et gammelt bad som må renoveres. sluklukt på bad

frokost buffeen skulle egentlig fungere med servering PGA Covid. men mye fungerte som selvbetjening i enkeltbeger som vi måtte spørre oss til.
utvalget var ok. mye av maten virket ikke helt fersk.
vi hadde bestilt glutenfritt brød på forhånd, men de kom bare med 3 brødskiver fordi de ikke hadde så mye igjen. selvom vi var der kl 08.00.

Vi hadde mulighet å ta med frokost til rom.
De serverte også pølser, egg og bacon, og grøt til frokost.

Pizzarestauranten er den beste pizzaen jeg har smakt med topp betjening og hyggelig service. hit kommer jeg gjerne igjen, hotellet derimot gav oss dessverre ingenting.

Forventer mer imøtekommende og fremoverlent betjening. samtidig burde badene opprustes.

Takk, E4469DXkenneths
Anmeldt 26. juli 2021

Vi hadde to netter her i juli. God mat, fint rom (perfekt for familie på fem), hyggelige og flinke ansatte og vakker utsikt. Kort vei til vår dagsutflukt: Hunderfossen. Vil anbefale hotellet på det sterkeste!

Takk, Siljeaan