Anmeldt 18. april 2022

Torsdag til søndag i påsken 2022 !

Takk for et idyllisk men enestående service og opplevelse fra Pellestova høyfjellshotell på Hafjell !

Frokost, lunsj og middag var bare helt fantastisk.

Personalet var enestående og service innstilt, behjelpelig og hjelpsom.

Takk for meg, jeg kommer tilbake !

Reisetype: Reiste alene
Takk, kimrogera
Anmeldt 18. april 2022

Jeg er svært fornøyd med oppholdet mitt på Pellestova i påsken. Maten var nydelig, både frokosten og middagen. Til frokost kan man bestille egg og bacon og andre varmretter uten ekstra kost. Alle ansatte var hyggelige og seviceminded. Beliggenheten er helt fantastisk for de som er glad i å gå langrenn. Hotellet ligger ved mange forskjellige langrennsløyper. Godt fornøyd med rommet og sengen også.

Takk, 162viviannh
Anmeldt 18. april 2022

Elsker å komme til Pellestova. Hotellet ligger i Øyerfjellet med flotte langrennsmuligheter rett utenfor døren. I tillegg er det herlig å slappe av i Peisestua etter en lang skitur,og nyte et nydelig måltid i restauranten på kvelden. Flott service. Rommene er enkle, men fine. Et hotell hvor det er fokus på ro og avslapping.

Takk, evafA7706TS
Anmeldt 13. april 2022

Pellestova svarer til forventningene. Fin suite med ekstra rom og badstue. Hyggelig betjening, godt renhold og ryddig overalt. Maten i var som vanlig god, men kan godt plusse på med noen flere retter. Men det beste er utenfor. Supre skiforhold og nykjørte løper overalt og når sola skinner fra blå himmel er det kun vinden som trekker opplevelsen noe ned. Vi har hatt to flotte dager her.

1  Takk, KarlS1386
Anmeldt 25. mars 2022

Hadde et supert 4-dagers opphold på Pellestova i flott vær sammen med familie. Det meste sto til forventningene. Men hotellet har mye å gå på når det gjelder service og gi det lille ekstra. Bortsett fra personalet på restauranten om kveldene (veldig hyggelige og serviceinnstilte) opplevdes serviceinnstillingen ellers på et lavt nivå.

Hotellet kunne også vært mer barnevennlig. En liten lekekrok, utleie/utlån av pulker og akebrett hadde vært bra.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, solsikkens