M-L-Johansen
5.0 km fra Hafjell Hotel
kr 1 347
kr 1 255
6.2 km fra Hafjell Hotel
Room with a view in the second floor.
  • ZenHotels.com
    kr 2 305
1.1 km fra Hafjell Hotel
Gratis parkering
Ski in ski out from the apartments in Hafjell
0.8 km fra Hafjell Hotel
    0.5 km fra Hafjell Hotel
      1.1 km fra Hafjell Hotel
      Se flere hoteller i Øyer
      Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

God tilgjengelighet, gratis parkering, ok rom og mat. Frokost starter litt sent. Relativt rimelig hotell. Mange spisesteder i nærheten. Kort vei til Lillehammer med alt det den byen har å by på. Verdt et besøk.

Dato for oppholdet: mars 2020
      Takk, 317sveinr
      Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Hyggelig hotell med hyggelig betjening og god service. Perfekt for småbarnsfamilier. Meget kort avstand til Lilleputthammer, Lekeland og Hunderfossen. Flere restauranter i område. Kommer gjerne tilbake hit ved en annen anledning.

Dato for oppholdet: oktober 2019
      Takk, Anne2380
      Anmeldt 7. august 2019

Har budd her fleire gonger, og er alltid nøgd, men siste gongen vart eg ekstra happy då eg måtte ha overnatting undervegs til Moss utan å ha planlagt dette på førehand. Rom med frokost vart ordna i ein fei og til ein bra pris på 5 minutt, og dette i høgsesongen for skiturisme. Utelukkande løysingsorientert resepsjonist. God og variert frokost.

Dato for oppholdet: desember 2018
      Takk, bjornbreivik
      Anmeldt 4. august 2019

Hvis du er veganer/melke-laktose allergi og glutenallergikere er det kun knekkebrød med jordbærsyltetøy man kan spise til frokost. Meget skuffet, blir ikke å legge inn penger på dette hotellet igjen. Ellers mye lyd og støvete hotellrom.

Dato for oppholdet: juni 2019
      Takk, Lisa K
      Anmeldt 21. juli 2019

Hei!
      Tusen takk for at dere hjalp meg å få til en flott bursdagsfeiring på sommerbuffet i restauranten. At vi skulle få et eget rom, spesielt dekorert var over all forventning. Servicen var flott, og damen som hadde "ansvar" for oss var superhyggelig og satte prikken over ièn. Det var rett og slett helt perfekt!

Dato for oppholdet: juli 2019
      • Reisetype: Reiste med venner