Priceline
eDreamsUSD 109
Agoda.comUSD 109
Etrip
Anmeldt 31. juli 2021

Bra service og hyggelig betjening. Spiste frokost og sommerbuffet to dager. Dårlig utvalg av både varmmat og kaldmat på buffet. Svært dårlig merking av allergener. Isen og strøssel til is var ikke merket med nøtter/mandler. Måtte løfte opp isboks for å se hva den inneholdt. Måtte spørre kokken for hver rett hva den innholdt av allergener, da det ikke var merke. Den ene dagen viste ikke kokken hva retten inneholdt, så da ble det ikke varmmat den dagen. Dårlig ventilasjon på rommet.

Takk, Kromir
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Besøkte hotellet for en overnatting med familien på vei fra Trondheim og sørover. Billig i forhold til mange hoteller i nærheten. Det var fint og rent, rommet var greit. Hotellet bærer generelt preg av å være litt slitt og gammelt. Noe skuffet over utvalget og maten både på middagsbuffet og frokost, men forstår at dette kan ha sammenheng med Covid-19 og at det er annerledes til vanlig. Godt mulig vi sover her igjen!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, M-L-Johansen
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

God tilgjengelighet, gratis parkering, ok rom og mat. Frokost starter litt sent. Relativt rimelig hotell. Mange spisesteder i nærheten. Kort vei til Lillehammer med alt det den byen har å by på. Verdt et besøk.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, 317sveinr
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Hyggelig hotell med hyggelig betjening og god service. Perfekt for småbarnsfamilier. Meget kort avstand til Lilleputthammer, Lekeland og Hunderfossen. Flere restauranter i område. Kommer gjerne tilbake hit ved en annen anledning.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Anne2380
Anmeldt 7. august 2019

Har budd her fleire gonger, og er alltid nøgd, men siste gongen vart eg ekstra happy då eg måtte ha overnatting undervegs til Moss utan å ha planlagt dette på førehand. Rom med frokost vart ordna i ein fei og til ein bra pris på 5 minutt, og dette i høgsesongen for skiturisme. Utelukkande løysingsorientert resepsjonist. God og variert frokost.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, bjornbreivik