“Herlig sted”

Gaiastova Restaurant & After ski
Vurdert som nr. 5 av 12 Restauranter i Øyer
Kjøkken: Norsk, Hurtigmat
God for: Familier med barn
Beskrivelse: Hva med et glass rødvin eller en iskald øl foran peisen? Vi tar imot alle typer gruppe bestillinger kurs, konferanser, firma arrangement og sosiale sammenkomster. Kom inn og nyt et godt måltid i varme og sjarmerende omgivelser i restaurant Spisekammeret. Frisk luft, flott natur og god mat. Hos oss finnes restaurant, peisestue og Gaiabar hvor dere står fritt til å velge fra spennende menyer både til hverdag og fest. På toppen av Hafjell, 950 m.o.h. og helt inntil alpinsenteret ligger Gaiastova. I våre lokaler finnes også heiskortsalg, skiutleie og storkiosk. Ett løypenett med 300 km preparerte langrennsløyper starter på Gaiastova. Kom inn og nyt et godt måltid i varme og sjarmerende omgivelser i vår restaurant eller varm deg på noe godt å drikke foran peisen. Peisestua på Gaiastova er et naturlig samlingssted. Den gir et lunt og varmt inntrykk. Kunsten over peisen er laget av kunstneren Kari Bergvall Heyerdahl, og har tittelen Det magiske fjellet. Vi har også et eget lekehjørne for barn. I vår restaurant, bestående av 2 lokaler, har vi plass for inntil 250 personer. Lunsj Gaiastova er kjent for sine Skiers Lunsj - velsmakende og mettende lunsjretter for aktive skikjørere og skigåere. Fra vår restaurant har du en fantastisk panoramautsikt utover fjellheimen! Overnatting Like i nærheten finnes det leiligheter som kan bestilles via Hafjell Resort. Gaiastova åpner helgen i uke 39 og er åpent i høstferie uke 40. Deretter vil Gaiastova være åpen i helgene frem til sesongstart.
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god gulasjsuppe....men vi hadde hørt rykter om verden beste bakte potet. Den fant vi ikke så den bør jo komme tilbake på kartet.

Takk, 401p_lk

Anmeldt 4. april 2018

Nydelig plassering på toppen av et flott barneanlegg i Hafjell. Nærhet til langrennsløyper også. Alt ligger til rette for at dette skulle være Hafjells beste spisested.

Det ødelegges av serveringstilbudet. Forferdelig vassen pizza med lite smak, tynn kakao, tørre og gamle vafler. Og alt til en sjokkerende høy pris.

De ansatte hadde helt tydelig en dårlig dag, og var verken lydhøre for berettiget kritikk eller særlig villige til å gi et lite smil og yte normal og forventet service i kjøpssituasjon.

Fine lokaler, gode sittegrupper. Toalett ned en bratt trapp når de fleste besøkende kommer i tunge alpinstøvler er ikke veldig gunstig.

Må opp mange knepp før vi gidder å legge igjen penger her igjen. Da blir det heller niste i bakken.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, KalEl2005
Anmeldt 3. april 2018

Restauranten har forferdelig mat. Pizza- 169,- for en tortillalefse som flyter I olje og smaker mugg. Hamburger kr 199,- som er liten, svart og tørr, pommes som er hvite og slappe. SERIØST! Dårlig service der ingen sier et ord når du henter maten eller når de rydder maten.
Jeg savner virkelig "gamle" Gaia. Der man fikk Pizza som var pizza, og bakt potet til 100 lappen. Dette er FOR DÅRLIG!!!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, toveg210
Anmeldt 29. desember 2017

Bestilte pizza. Minnet mere om en bløt tacolefse som var varmet opp. Smakte ikke bra. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, cathrinetittih
Anmeldt 1. april 2017 via mobile enheter

Pizza? Fikk ei tacolefse med pepperoni og ost. 150kr. Ellers koselig sted. Lang kø da kassadama rota

Dato for besøk: april 2017
Takk, 894perl

Reisende som så på Gaiastova Restaurant & After ski, så også på

Har du vært i Gaiastova Restaurant & After ski? Del dine erfaringer!