Gøy for små barn

Vi gikk på lekeland for å komme litt unna solen og gjøre noe gøy for en liten en på 1,5 år... les mer

Anmeldt 22. juli 2018
Steinar G
Bergen, Norge
Supert for store og små

To barn på 2 og 5 som storkoste seg. Pappa lekte også mye. Lite trekk for aldersinndelingen, da... les mer

Anmeldt 23. august 2014
Betelgeuse1974

Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Var en tur her mens vi bodde på hotellet som ligger i samme bygg. Hotellets gjester hadde gratis tilgang til lekelandet på kveldstid. Lekelandet er helt greit. Med sklier, klatreinnretninger og det som vanligvis er på et lekeland. Litt merkelig at områdene er delt opp etter alder og de som er yngre ikke kan være der. Dette fungerer ikke i praksis da minstemann på tre vil leke med eldstemann på fem. Det er et eget inngjerdet område for de opp til tre, er ganske kjekt for de som har raske og krabbende barn. Tror ikke vi ville vært her en hel dag, men helt greit som en kveldsaktivitet.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, stelnor
Anmeldt 20. august 2016 via mobile enheter

På tur til Oslo stoppet vi her for og la 4 åringen strekke bena. Små barn sonen var fin å legge babyen på så hun fikk strekke ryggen.
4 åringen var litt skuffet over mangelen på en ordentlig ballpit. Det var en i småbarnsområdet. Ellers var det sklier ned i noen få baller.

De hadde flotte ballkanoner og sklien gikk i et ok tempo.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Tanja V
Anmeldt 10. august 2015 via mobile enheter

Mine 2 gutter stor koste seg med alt de hadde å tilby, fra undeholding til karuseller til ansiktsmaling til trampoline. Utrolig god service og ungdommene som jobber der skal ha all æren for at dagen ble fullkommen. De tullet og kosa seg med barna. De oppriktig brydde seg at ungene hadde d bra! De kan løpe rundt og leke og le! Mye glede og latter etter min mening
Selvfølgelig så har d mye å si at felles ferien er ferdig da man slipper masse kø.

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Lillesmurf
Anmeldt 18. september 2014

Morro, også for de minste barna.
Her kan man slappe av mens barna løper rundt og koser seg.
Et genialt sted å slite ut barna på vei hjem fra byen.

Dato for opplevelse: mars 2014
Takk, Tiopet13
Hafjellresort, Salgssjef på Lekeland Hafjell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2014

Hei og takk for tilbakemeldingen,

Vi gjør vårt beste for at Lekeland Hafjell skal være et godt sted for aktive barn og jeg videresender din tilbakemelding til våre ansatte som står på i jobben sin.

Vennlig hilsen

Geir Kolstrøm

Anmeldt 27. august 2014

Lekeland på Hafjell er topp. Det er et stort innendørs lekeanlegg som på 80 tallet var badeland og med Norges eneste bade diskotek!!! Det er flere tema rom for bursdagsfeiring, 5 etasjer med sklier, labyrinter og det som mer er. Egen barneavdelinger for barn mellom 0-2år og 2-4år og fra 4+. Dette lekelandet oppleves som stort og bra. Gratis avis, kaffe/te og internett for voksne.
Ungene koser seg og kiosken har et greit utvalg av noe mat, klær og leker. Lekeland Hafjell anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2014
Takk, Stokk