Bjørn L
4,0 av 5 boblerService
1.2 km fra Ilsetra
3.9 km fra Ilsetra
Gratis parkering
Room with a view in the second floor.
  • ZenHotels.com
4.4 km fra Ilsetra
5.0 km fra Ilsetra
  • Official Hotel
  • ZenHotels.com
    kr 1 424
5.2 km fra Ilsetra
Gratis parkering
Ski in ski out from the apartments in Hafjell
4.2 km fra Ilsetra
4.5 km fra Ilsetra
Se flere hoteller i Øyer
1924 av 37 anmeldelser
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid hyggelig å besøke Ilsetra når familien er i Hafjellområdet. God mat og hyggelig betjening skaper en lun og vennlig atmosfære. Tilogmed trimrom og svømmebasseng hvis man trenger litt ekstra aktivitet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Olav E
Anmeldt 27. februar 2018

Jeg var med familien her i vinterferien og Ilsetra tilbyr bra overnattingsmuligheter, bra mat hvis du ønsker å spise her, samt god service. Vi har ofte brukt Ilsetra når vi er på vinterferie og kommer stadig tilbake. Det er rett og slett helt toppers, beliggenheten til langrennsløyper og slalombakken er også upåklagelig.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 473petterh
Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Et supert sted for samling med jobben! Vi var fire personer over to dager. Nydelig mat , flotte omgivelser, hyggelig og hjelpsom betjening og fine møte-og konferansefasiliteter. Kan anbefales for små og store grupper som ønsker å gjennomføre samlinger/konferanser i idyllisk omgivelser.

Takk, 335ninau
Hege F, Kundeansvarlig på Ilsetra, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2017

Tusen takk for hyggelig omtale Nina.
Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Vi har vært på Ilsetra tidligere, og noe av det som trakk oss dit igjen var svømmebassenget og atmosfæren i og rund hotellet. Det ble en stor nedtur! Bassenget var kun åpent to timer hver dag, og det var også åpent for andre enn hotellets gjester- og disse andre var det mange av, mest barn! De færreste av gjestene brukte garderoben og dusjen først, ganske uhygienisk. Varmerommet ved utebassenget, med to tilhørende badstuer, ble brukt som venteværelse for foreldrene til alle barna i bassenget. De hadde ytterklærne på, ikke særlig trivelig å sitte der i badedrakt da.

Det hjalp ikke på opplevelsen at det for tiden er stor byggeaktivitet på begge sider av hotellet. To poeng for opplevelsen, det tredje poenget er for personalet som var godt over gjennomsnittlig trivelige. Vi følte oss veldig velkomne.

3  Takk, Tillate
Hege F, Kundeansvarlig på Ilsetra, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2017

Hei Tillate,

Så hyggelig at dere tok turen tilbake etter deres forrige visitt.
Det er godt å høre at dere hovedsakelig trives hos oss, men synd å høre at dette oppholdet ikke levde opp til de forventningene dere hadde med dere fra forrige opphold.

Byggeaktiviteter som skjer på nabotomtene er dessverre utenfor vår rådighet.

Vedrørende svømmebassenget ser vi at dette er et populært samlingssted særlig for barna i Hafjell. En god del av de som bruker det bor i leiligheter rundt hotellet og siden det er et tilbud som er på egen risiko og uten vakthold, vil naturlig nok en del foreldre være med barna for å følge med.

Vi tar det som en selvfølge at det dusjes før man hopper uti eller sender barna av gårde, men dette er ikke noe vi kontrollerer at blir gjort.
Siden det er et utendørsbasseng holder vi kun åpent en eller maks to timer på ettermiddagen for ellers synker temperaturen veldig raskt.

Vi håper ikke at opplevelsen med bassenget hindrer dere i å ta turen tilbake.

Anmeldt 1. oktober 2017

Vender stadig tilbake til denne perlen av et leilighetshotell. Utrolig personale som passer så godt på oss gjester, nydelig mat - skogsoppsuppen alene er verdt turen. Denne helgen var det offisiell åpning av høstutstillingene med Stortingspresidenten - mye fint å se på - varer hele uken.

• Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Shiona L