Priceline
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 25. februar 2020

Perfekt utgangspunkt for oss som småbarnsfamilie. Fantastiske løyper både bortover og nedover, veldig hyggelig betjening som yter personlig service, ordentlig god mat, flott basseng. Hyggelig at det er enkelt å ha med både små barn og hunder.

Takk, Mdton
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet, perfekt utgangspunkt for både alpint og langrenn.
Leiligheten var bra, men barnefamilier bør ta i betraktning at det er begrenset med tørkemuligheter i leilighet og at det fort kan bli mye (ski)utstyr liggende/hengende rundt omkring. Kokemuligheter er også noe begrenset om man velger å benytte dette i stedet for hel-/halvpensjon.
Ellers kan stedet absolutt anbefales - hyggelig betjening.

Takk, Steinar T
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted som vi kommer garantert tilbake tilVi er et par som hadde med hunden vår, og ypperligere forhold for både å gå på ski og for gåturer. Et stort pluss er bassenget som er herlig etter en dag med aktivitetBåde frokost og middag var nydelig og velsmakende. Linda var et utmerket servitør så all ros til henneellers veldig hyggelig betjening

Takk, 446annelin
Anmeldt 28. oktober 2019

Vi var en gruppe på i overkant av 20 personer fra fredag til søndag. Veldig rolig og lun atmosfære. Er som å være på hyttetur hvor du slipper å lage maten selv. Fine konferansefasiliteter. Vi hadde bestilt Perfect Escape Box som teambuilding aktivitet, noe som skapte stort engasjement. Veldig morro. I vårt arrangement hadde vi også et flott kurs om sjokolade og vin. Hotellet er veldig fleksible og legger til rette for at gjestene får et bra opphold. Helt perfekt for grupper. Fine turmuligheter sommer og vinter, og deilig med varmt basseng og badstue etterpå. Er på toppen av Hafjell, så det er et perfekt sted for alpint også.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, VegardS150
Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Kunne vært så mye bedre. Utrolig hyggelig sted, men ikke fast åpningstid. Ring først før du tar deg umaken med et besøk. Her er det forbedringspotensial. Må være mulig å annonsere forutsigbare åpningstider?

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, fredrikunnar2018