Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Alltid god stemning på Ilsetra og betjeningen er fantastiske. De gjør alt for du skal trives. Deilig å komme dit etter en lang tur i fjellet. Gode porsjoner med nydelig mat. Idag var det Elgkarbonader og en himmelsk dessert.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Gjestr
Anmeldt 6. august 2020

Vår datter og svigersønn hadde et virkelig fantastisk bryllup på Ilsetra, og det var takket være stedet og menneskene som jobbet der! Maten er veldig god, rømmegrøt og spekemat på fredag, god frokost, og fantastisk god bryllupsmiddag lørdag. Alt gikk på skinner og servicen var upåklagelig. Vi har ikke hørt annet enn skryt fra bryllupsgjestene Et NYDELIG sted som gir den perfekte rammen ️for selskap eller konferanse. Anbefales på det sterkeste. De er virkelig på toppen av Hafjell.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Wkha67
Anmeldt 25. februar 2020

Perfekt utgangspunkt for oss som småbarnsfamilie. Fantastiske løyper både bortover og nedover, veldig hyggelig betjening som yter personlig service, ordentlig god mat, flott basseng. Hyggelig at det er enkelt å ha med både små barn og hunder.

Takk, Mdton
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet, perfekt utgangspunkt for både alpint og langrenn.
Leiligheten var bra, men barnefamilier bør ta i betraktning at det er begrenset med tørkemuligheter i leilighet og at det fort kan bli mye (ski)utstyr liggende/hengende rundt omkring. Kokemuligheter er også noe begrenset om man velger å benytte dette i stedet for hel-/halvpensjon.
Ellers kan stedet absolutt anbefales - hyggelig betjening.

Takk, Steinar T
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Veldig koselig sted som vi kommer garantert tilbake tilVi er et par som hadde med hunden vår, og ypperligere forhold for både å gå på ski og for gåturer. Et stort pluss er bassenget som er herlig etter en dag med aktivitetBåde frokost og middag var nydelig og velsmakende. Linda var et utmerket servitør så all ros til henneellers veldig hyggelig betjening

Takk, 446annelin