Priceline
Agoda.com
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Andre året på rad vi leier hytte her, denne gangen leide vi hakket bedre hytte med eget bad. Kjempefin, relativt nyoppusset hytte, flott basseng, storkoste oss masse. Eneste negative var en understekt burger fra kafeen, men det kan skje den beste. Kort vei til Hunderfossen og Lillehammer. Bompenger for å komme til nærmeste dagligvarebutikk i Tretten, men det er jo ikke campingen sin feil. Kommer definitivt tilbake ved en senere anledning!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, lcgb89
Anmeldt 6. juli 2019

Skulle ha tre netter på en campingplass i Lillehammer-området. Valget falt på denne, da den er en plusscamp plass. Hadde forventninger om en fin campingplass.
Betjeningen var hyggelig, men tydelig at dette var sommerhjelp.
Fikk velge mellom to ulike områder, ett like ved resepsjonen, eller et like ved et mindre sanitæranlegg. Gikk for det siste. Var stort område med gressplen. Strøm og vann like ved plassen (så ut til at det var slik på de fleste plassene).
Sanitæranlegget overrasket positivt. Pent inne, med god rengjøring. Var også et greit kjøkken, med tilgang til komfyr, vask og kombiskap. Ulempen med sanitæranlegget var at det var kun tre toalett, alle med vask og dusj. Så både morgen og ettermiddag/kveld var det vanskelig å få tilgang til toalett. Kunne med fordel utvidet sanitæranlegget med noen toalett uten dusj.
Prøvde badebassenget en dag. Det var grei temperatur i vannet, stor vannsklie og liten vannsklie. Området rundt kunne man gjort litt mer utav.
Lekeplassen ved resepsjonen var fin, litt for både store og små. Uheldig å plassere en trampoline i sandkassen, den var det mye sand på.
Den andre lekeplassen var ved det lille sanitæranlegget. Den kunne trengt en oppgradering. Burde også vært satt opp noen skilt om regler for trampolinene.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Campingmedbarn
Compass46886952896, Eier på Rustberg Hytter & Camping , svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2019

Takk for tilbakemelding. Vi skal sette opp regler for trampolinen - det er selvfølgelig greit å ha.
Vi har 2 dusj/toalettanlegg i tillegg til det du viser til. Litt lenger unna hvis du bor helt innerst, men da slipper dere å stå i kø.

Håper dere vil besøke oss igjen ved en senere anledning. God sommer.

Anmeldt 19. juni 2019

Vi så bilder av stedet og leste litt før kom og virket bra. Hyggelig mann som tok oss imot,fin lekeplass og greit basseng. Men sanitær anlegg er gammelt og slitt,skulle dusje etter å ha badet,men fikk ikke noe varmtvann. Helt ok,men stopper nok heller et annet sted neste gang.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Tommy Østli M
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Bakken ved lekeplassen er full i grus, så husk ekstra gode teltplugger!
Pluss for badeanlegg. Men savnet en ferskvannsdusj inne på området.
Mye som trekker ned her, desverre...
Lekeplassen har ei for lita trampoline til så mange småbarn. Det er ei større på campingplassen, men våre barn er for små til å gå dit alene.
Lekeplassen er ei stor sandkasse, så barna blir kjempeskitne etter en tur dit.
Saniteranlegget er slitt, mye hår og sand i dusjene. Dårlig renhold. Blir vasket på morgenen, så da kan du tenke deg hvordan det er på ettermiddag/kveld. Ikke vasking av sanitæranlegg på søndager! Så det så ikke ut! Med full campingplass midt på sommeren bør det vaskes minst 2 ganger daglig!
Savnet håndtørkepapir på toalett.
Pluss for tørkerom i vaskerommet.
Alt i alt en OK campingplass, men vi kommer nok ikke tilbake....

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, STinE8I
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde det kjekt og godt i vår 50m2 hytte. Hytten hadde nokså lav standard på interiøret, men overlevbart. Det er jo en hytte, så slik skal det være. Rent og flott ellers. Fin og stor lekeplass og et flott basseng. Bassenget skulle holde 23 grader, men tror det var nærmere 19-20. Uansett gjør det ingenting. Personalet var hyggelig og pizzaen fra restauranten var kjempegod. Ser mange klager på støy fra E6, men hva kan man forvente av en campingplass atmed veien? Like mye/lite støy som tilsvarende campingplasser langs veien. Anbefales sterkt denne plassen og vi kommer igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 830mariusp