“Afterski-mat”

Hafjell Pizza Drive & Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Øyer
Beskrivelse: Velkommen til Hafjell Pizza Drive & Restaurant. Vi har holdt dørene åpne siden 1996, hvor vi hver dag baker vår kjente amerikanske pizza. I tillegg har vi også hamburgere, pasta og andre retter på vår meny. Dere finner oss på Øyertun, Scandic Hotel Hafjell og Hafjell Hotell. Ca 500m fra Hafjell Alpintsenter og ca 3 km fra Hunderfossen Familiepark. Vi har også utkjøring til alle hyttefelt i Hafjell, og ellers i hele Øyer Kommune om du skulle ønske å få mat levert på døren.
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fikk tips fra hotellet at her fant du veldig god mat. Vi prøvde burger og fish n chips. Ingen av oss var helt overbevist. Middelmådig mat med lite smak.
Maten smaker kanskje bedre på afterski....

1  Takk, 652_ysteini

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vil si stedet har tapt seg en del,
Maten smakte under middels.
Barnemat kom etter at far i huset var ferdig med maten sin.
Tom for bearne saus til biffsnadder.

Takk, Daniel B
Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Innom for å ta en matbit. Bestilte burger, den var helt ok. samboeren bestilte italiensk pizza, den syns han var god, og ungene bestilte pannekaker. Det er alltid en vinner. Maten kom relativt fort.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, annikens2018
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

God mat, hyggelig personalet og ikke lang ventetid. Samme opplegg som hos Egon. Må bestille ved disken. Dårlig oppfølging ved evt om maten var bra. Ingen som kom til oss under oppholdet.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Anne2380
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Koselig og rolig sted. Bestiller i baren og får maten servert. God pizza med masse fyll! Hyggelig betjening!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, andrevondrei

Reisende som så på Hafjell Pizza Drive & Restaurant, så også på

Har du vært i Hafjell Pizza Drive & Restaurant? Del dine erfaringer!