“God pizza og kebab”
Anmeldelse av Øyer Pizza

Øyer Pizza
Vurdert som nr. 9 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 18. juli 2021

Har du lyst på pizza med tynn bunn, anbefales øyer pizza. De har god kebab også. Maten tilberedes raskt, og de ansatte er hyggelige.

Takk, Kjetil K

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte pizza for hjem-levering og ble lovet levering innen en time. Etter 1.10 ringte jeg og etterlyste og de sa den var «på vei». Etter ca 1.40 kom den med eneste forklaring at de hadde det litt travelt. Da var også pizzaen kald. Det var lite fyll/kjøtt på pizzaen, men grei på smak. De hadde også tatt med feil brus, men de kom å leverte den riktige en halvtime senere.

Takk, espengp
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

……Nydelig italiensk pizza! Stort stykke med tynn bunn som var knasende sprø! Anbefales for pizza elskere………………………..

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Sunshine05480631448
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Tok 40 minutter å få maten og det var lite smak, biffkjøttet smakte rart og var seigt. Tallerknene var skitne. Jeg hadde valgt et annet sted.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Michal E
Anmeldt 1. januar 2021 via mobile enheter

Ringte å bestilte to pizzaer til hytta ved ilsetra.
Det var litt mye så det ville ta i hvert fall en time. Jeg spurte om det ville bli bli to timer for da var det ikke aktuelt. Nei det skulle ta litt over en time så 19.00 skulle de levere. Altså 1,2 time. Jeg ringte kl 19.25 og etterlyste. Pizzaene var ikke påbegynt og det vil si at de kanskje kunne leveres innen en time. Da fikk jeg beskjed om at de egentlig ikke kjører så langt når de har mye å gjøre. Jeg avbestilte. Altså de er ikke til å stole på

Dato for besøk: januar 2021
Takk, tripadvisereren

Reisende som så på Øyer Pizza, så også på

Har du vært i Øyer Pizza? Del dine erfaringer!