“God pizza”
Anmeldelse av Øyer Pizza

Øyer Pizza
Vurdert som nr. 9 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Behøvde noe raskt å spise. Valgte å forsøke dette stedet pga lokalisasjon. Nær bensinstasjon, matbutikker etc.
God pizza. Ok pris.
Hadde spist på samme sted igjen.

Takk, steven h

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi var så fornøyd med priser og smaker at her tok vi både lunsj og kvelds .
Super hyggelige blide mennesker bak disken.
Anbefales.

Takk, Ellen Anita D
Anmeldt 18. juli 2021

Har du lyst på pizza med tynn bunn, anbefales øyer pizza. De har god kebab også. Maten tilberedes raskt, og de ansatte er hyggelige.

Takk, Kjetil K
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte pizza for hjem-levering og ble lovet levering innen en time. Etter 1.10 ringte jeg og etterlyste og de sa den var «på vei». Etter ca 1.40 kom den med eneste forklaring at de hadde det litt travelt. Da var også pizzaen kald. Det var lite fyll/kjøtt på pizzaen, men grei på smak. De hadde også tatt med feil brus, men de kom å leverte den riktige en halvtime senere.

Takk, espengp
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

……Nydelig italiensk pizza! Stort stykke med tynn bunn som var knasende sprø! Anbefales for pizza elskere………………………..

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Sunshine05480631448

Reisende som så på Øyer Pizza, så også på

Har du vært i Øyer Pizza? Del dine erfaringer!