“Styr Unna!!”
Anmeldelse av Øyer Pizza

Øyer Pizza
Vurdert som nr. 9 av 12 Restauranter i Øyer
Anmeldt 4. september 2021

Bestilte kyllingkebab, vanlig kebab og pizza. Masse brusk i kyllingkebaben, lite smak. Uspiselig rett og slett. Vanlig kebab bestilte jeg medium/sterk, smakte lite. Pizza’n var også lite smak i, tviler på at det var ordentlig pepperoni!!
Han i kassa var mer opptatt av mobilen enn min bestilling.
Styr unna, folkens!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ivert18

Anmeldt 15. august 2021

Uvaskede bord, bestikk lå i store esker som gjestene forsynte seg av. Virker som det blir tatt lett på renholdet. Maten kom raskt og så delikat ut, men det smakte veldig lite. Kebab skal jo smake ganske mye.

Takk, hugbre
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Behøvde noe raskt å spise. Valgte å forsøke dette stedet pga lokalisasjon. Nær bensinstasjon, matbutikker etc.
God pizza. Ok pris.
Hadde spist på samme sted igjen.

Takk, steven h
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi var så fornøyd med priser og smaker at her tok vi både lunsj og kvelds .
Super hyggelige blide mennesker bak disken.
Anbefales.

Takk, ellenanitad
Anmeldt 18. juli 2021

Har du lyst på pizza med tynn bunn, anbefales øyer pizza. De har god kebab også. Maten tilberedes raskt, og de ansatte er hyggelige.

Takk, Kjetil K

Reisende som så på Øyer Pizza, så også på

Har du vært i Øyer Pizza? Del dine erfaringer!