Priceline
Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Expedia.comUSD 166
Anmeldt 31. mars 2017 via mobile enheter

Vi var der en uke i mars, fint hotell med kort avstand inne på området, vi hadde valgt all inclusive, hvilket skulle vise seg at være et godt valg. Betjeningen er vennlige og megethjelpsomme. Vil dog fremheve Sumila i restauranten som er ekstra bra, i tillegg til kokken i grillen er utrolig imøtekommende.
Fint sted for avslapping i rolig omgivelser.
Eneste minus langt til flyplass mtp flytider.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Kristensen73
ramialbawab, General Manager på Radisson Blu Resort Fujairah, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2017

Dear Kristensen73,

Thank you so much for your wonderful review and your comment on TripAdvisor.

We are overjoyed to read that you had a wonderful time in our beautiful resort and we lived up to your expectation of YES I Can.

Rami Al Bawab

Anmeldt 22. desember 2016

Dato for oppholdet: desember 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu Hotels
Zuheir K, General Manager på Radisson Blu Resort Fujairah, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. desember 2016

Anmeldt 30. oktober 2015

Flott resort med lang, deilig privat strand. Her er det godt med plass.Ellers er her flere flotte pool-områder for de som foretrekker det.
Rommene er romslige og delikate, og et stort pluss er at samtlige nyter godt av den fantastiske utsikten over stranden og havet. Virkelig balsam for sjelen Anbefaler å få med soloppgangen.
Delikat og innholdsrik frokost, - den burde tilfredsstille de fleste!
Hotellet byr på flere restauranter som f.eks Breeze med både buffet og à la carte. Anbefaler også Al Nokhad, hotellets arabiske alternativ. Virkelig verdt et besøk! Middagen kan også nytes i strandkanten på nydelig dekkede bord. Det ypperste av alt er dog om man velger å bestille sin egen "privat dinner" som inntas i en lekker pavillon ytterst på piren med Det indiske Hav som "bakgrunnsmusikk". Et minne for livet! Personalet er gjennomgående utrolig vennlige og service-innstilte. Her føler man seg virkelig velkommen og ivaretatt! Dette er "Yes we can!" i praksis!
Alt i alt et hærlig opphold i nydelige omgivelser. Et sted for å nyte sol og bad og hvor man virkelig får "ladet batteriene" Anbefales!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Brit M
Frank E, General Manager på Radisson Blu Resort Fujairah, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2015

Dear Brit M,

Anmeldt 15. oktober 2015

Veldig bra resort. Supert personale. Om du vil ha noen romantiske dager, er dette hotellet veldig bra. Bestill middag på stranden. Anbefales. Her kan det bestilles enten for 2 personer. Eller man kan arrangere privat selskap. Dette er et hotell som virkelig har skjønt hva det vil si med "Yes We can"!!! Anbefales

Romtips: Select a superior room.
Takk, Carina S
Frank E, General Manager på Radisson Blu Resort Fujairah, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2015

Dear Carina S,

Anmeldt 14. oktober 2015

Ett meget flott sted! Fredelig, god plass på stranden, og sevice minded personal, både ute og inne på anlegget. Vi var en gruppe Norske damer, og vi storkoste oss! barbeque middag med skalldyr, kjøtt, grønnsaker, masse mat, kjempegodt. Gode lunsjer, ferske råvarer, men beregn at det tar litt tid før maten kommer til lunsj, sikkert fordi alt blir laget på kjøkkenet'fresh'.
store fine rom- god skapplass, terrasse med fantastisk havutsikt, og ett stort roslig, delikat bad.
spaavdelingen var også veldig bra

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Anette M

Dear Anette M,

Thank you so much for your wonderful review and your comment on TripAdvisor.

We are delighted to know that you've enjoyed your overall stay with us. We certainly look forward to welcome you back in Radisson Blu Resort, Fujairah, when your travels bring you back to Fujairah.

Kind regards,