“Ypperlig service og nydelig mat!”
Anmeldelse av Centric

Centric
Vurdert som nr. 13 av 183 Restauranter i Port de Pollenca
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Den desidert beste servicen vi har fått så langt. Veldig fin plassering ved torget. Helt topp opplevelse!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Per H

Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Hyggelig sted i en smal gate, hvor det i område er mange restauranter. Vi fikk her både god vin og god mat. Hyggelig sted å sitte ute om kvelden. God service og en hyggelig kveld. En av de bedre restaurantene vi besøkte i Port De Pollenca. Matmessig når denne ikke opp mot Restauranten på vårt hotell La Goleta. Men stedet scorer på atmosfære og service. Kan anbefales.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, grow402
Anmeldt 24. juni 2016 via mobile enheter

Bredt utvalg i menyen og lett å forstå. Maten smakte fantastisk og var perfekt tilberedt. Litt små porsjoner. Godt utvalg av desserter, både mektige og litt lettere.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, anitabarkenes
Anmeldt 19. februar 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, to brødre(?)som styrer butikken, spesiell touch på alle retter- veldig bra kvalitet. Mvh Tønsberg

Dato for besøk: februar 2016
Takk, N858OTmartinj
Anmeldt 23. juli 2013

Vi spiste god mat her, og de var gode på vinanbefalinger! De viste oss oppmerksomhet på riktig tidspunkt og viste godt humør! De "plystra inn" barna våre når maten ble servert :)

Dato for besøk: juli 2013
    • Atmosfære
Takk, MarikenNorge

Reisende som så på Centric, så også på

Port de Pollenca, Mallorca

Har du vært i Centric? Del dine erfaringer!