“Meget god mat og super service”
Anmeldelse av Al Fresco Deli

Al Fresco Deli
Vurdert som nr. 3 av 186 Restauranter i Port de Pollenca
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Dette stedet er verdt å teste ut. Hektisk og beregn god tid, verdt å vente på maten. Alt er ferskt og laget fra bunnen av. Her bør man satse på take away, da det kun er 3 bord utenfor. Betjeningen er meget serviceinnstilt og kan ikke få beklaget nok at det tar tid p få maten. Vi ventet over 30 min og da insisterte de på at vi ikke skulle betale for maten.

Takk, Anita1971958

Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Umulig og finne parkering i nærheten, når vi først fant parkering og kom oss dit,lovte de mat på en 30 min. Men tok 60 min.
Ikke bra når man et sulten.

Takk, chrhaugan
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Utrolig at take away mat kan lages på denne måten. Svært høy kvalitet. Ferske råvarer. Variert meny. Vi var seks personer med forskjellige retter. Rikholdige porsjoner. Hyggelig betjening. Man føler seg velkommen.

Takk, Knut Dag H
Anmeldt 22. juni 2017 via mobile enheter

Så utrolig flott sted. Man får mye for pengene. De har 3 bord på utsiden, som gjør stedet lite og flott. Fin enkelt meny og veldig hyggelig betjening.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, mobi_313
Anmeldt 24. april 2017

Vi hadde så koselig leilighet med balkongutsikt over havet at vi ble fristet til å bestille mat fra Al Fresco Deli. Det angret vi absolutt ikke på! En kveld kom de til avtalt tid med paella-panne akkurat slik vi husket den.. Helt topp altså! Det var så mye godsaker flott arrangert i den store pannen at vi hadde til neste dag også med litt påfyll.
_En kveld senere kom de presis med tapasanretning til oss. God og varm mat også i dag med alt vi kunne ønske oss!
Gratis transport med kvalitetsmat, god selvvalgt vin. Mallorca på sitt aller beste...!!

Dato for besøk: april 2017
Takk, parkDrammen

Reisende som så på Al Fresco Deli, så også på

Port de Pollenca, Mallorca

Har du vært i Al Fresco Deli? Del dine erfaringer!