eDreamsUSD 164
ZenHotels.com
StayForLong
Anmeldt 20. april 2017 via mobile enheter

Bodde her i april 2017.

Veldig fint hotell, fine rom og stille.
Personalet var service innstilt :)

Fikk dessverre ikke prøvd restauranten, så den må prøves ved neste besøk.

Kort vei til Ørsta/Volda Hovden lufthavn. I tillegg så ligger hotellet nærme butikker og restauranter. Veldig fine turområder nært hotellet.

Anbefales:)

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, Remi_1993
Anmeldt 4. april 2017 via mobile enheter

Ørsta er er lite sted, en liten gågate, et kjøpesenter og hotellet i nærheten av en relativt trafikkert vei. Rommet var ryddig og greit, dårlig dusjløsning, som gjorde hele badegulvet kliss bløtt. Kjøkkenet skal være meget godt, fikk ikke prøvd det ut over frokosten, som var veldig grei. TV på rommet var veldig liten og med nokså begrenset kanalutvalg.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, Gunnar_Oslo
Anmeldt 23. mars 2017 via mobile enheter

Reint og fint hotell fem minutt frå flyplassen. Rask service og hyggeleg betening. Godt lokalt øl når ein kjem seint fram. God standard frokost med fin utsikt. Quiet and stressed down with good atmosphaere. Good value for the money. I'll come back

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, Andsand2
Anmeldt 8. mars 2017 via mobile enheter

En natt i forbindelse med jobb. Rent rom med god plass. God mat i restauranten og hyggelig betjening. Savnet hårføner, men de hadde til utlån. Nedtur med strykerom utstyrt med billig strykejern. Ødelegger uansett ikke totalopplevelsen som var veldig bra.

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, _smundp2015
Anmeldt 11. januar 2017 via mobile enheter

Har brukt dette hotellet ved flere anledninger, men har som oftest forlatt stedet med et intenst ønske at de forhåpentligvis kommer til å lykkes på sikt.

Servicenivået på frontdesk og f&b er uten tvil blitt bedre siste året. Forståelig nok vanskelig å vite, når det smeller på med gjester, spesielt ved høy drop in.

Maten er den som jeg opplever har hatt sitt største potensiale til forbedring.

Denne gangen, ny meny for meg, synes jeg maten er på vei til endring. Spiste sjømat med rotgrønnsaker. Ikke de store smakene, fisken overkokt. Desserten var smakfull, men hvorfor ikke prøve å lage mer hjemmelaget. Eplepai og vaniljeis ikke "rakettforskning"

Frokosten var god, begrenset men jeg trenger ikke et "smörgåsbord" kl. 07:00

Dato for oppholdet: januar 2017