Priceline
Vio.com
Agoda.comUSD 149
Etrip
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Var her i 2 netter, og spiste på hotellet begge dagene. Personalet snakker så vidt norsk, og forstår veldig dårlig engelsk. De glemte bestillingene flere ganger, fikk feil bestilling og vi måtte vente veldig lenge på maten/ desserten.
Syns dette var veldig dårlig service, da det var ca 4 kelnere, og veldig få gjester.

Hotellstandaren var grei, men det var veldig kaldt på rommet og et vakumtoalett som trakk litt ned.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Anettebergsvag
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Hyggelige ansatte og innbydende lobby
Rommet trenger en liten oppfriskning ,og mye bedre rengjøring .Synlige flekker som lett kunne vært tørket bort og et tykt lag støv oppå kjøleskapet .
Sengene er gode og rommet er romslig .
Badet har lav standard ,og toalettet føles som et toalett på en camping plass

Frokosten var middels bra

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Cirkeline74
Anmeldt 16. oktober 2018

God seng og hyggelig nattvakt. Ble sen pga. flom i Ottadalen.. Sen er vel overdrevet. 11 timer fra Fetsund til Ørsta forklarer vel det meste...God seng og en flott frokost med alt du måtte ønske.....Godt nettverk.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Tor-Erling F
mahmoude6703, Manager på Havila Hotel Ivar Aasen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

And we hope to see you again in our hotel

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Hotellets fasiliteter er av god standard, men bærer også preg av å være på et mindre sted hvor ikke alt er like godt vedlikeholdt. Normalt god frokost og hyggelig restaurant. Hotellet ligger midt i smørøyet i Ørsta by, men enkel adkomst til fjord, naturopplevelser og shopping.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, gibsonwushu

And we hope to see you again in our hotel

Anmeldt 6. august 2018

Bra beliggenhet. Stilrent og innbydende hotel, med enkle, store og fine rom.Svært enkel standard på badet; ikke dusjvegger eller dusjforheng gjør at vannet er "all over the place", og toalettet er en total katastrofe. Det bråker altså noe så forferdelig, som et flytoalettet, bare verre! Synd, for det ødelegger søvnkvaliteten.
Prisklassen i høyeste laget.
Hyggelig personale.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Ompalompa66

Thank you for your fead back
And we hope to see you again in our hotel .
We work so hard to be always under our guests expectations, we r sorry about this experience and hope u give us another chance .