Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Junior suiten som de tok seg godt betalt for var en stor skuffelse. Et ukoselig rom, med minimal møblering. Her var det ingen ting som minnet om noen form for luksus. Her er det et stort potensial for forbedring!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, ellin0rm
Anmeldt 16. juli 2019

Som alltid (vi har de siste tre årene bodd på dette hotellet 5 ganger) leverer hotellet på alle plan. Bra service, komfortable senger og fantastisk frokost. Maten i restauranten er også veldig god. Jeg kan varmt anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 65petj
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet dersom man er på Sunnmøre. Midt i sentrum - et steinkast unna «alt». Midt i blinken dersom man skal gå i fjellet. Gåavstand til blant annet Saudehornet.
Også mulighet for å ta med lunsj fra frokosten dersom man vil ha med mat på tur. Ellers fine og rene rom. Hyggelig personale som ser deg som gjest.
God og variert mat og drikke.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, camillahof
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Hotell med trivelig atmosfære, restaurant og romslige rom. Rent og pent. Gratis parkering.

De har en trivelig fellesstart som kan slappe av i istedet for kjedelige hotellrom.

Beste alternativ i Volda/Ørsta ?

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, tomvidarl
ResepsjonHIA, Resepsjonssjef på Hotell Ivar Aasen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Hei - så hyggeleg at du tok deg tid til å sende inn denne fine tilbakemeldingen. Det set vi stor pris på :-) Varmt velkomen tilbake til oss ved høve.

Hotell Ivar Aasen

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Var her i 2 netter, og spiste på hotellet begge dagene. Personalet snakker så vidt norsk, og forstår veldig dårlig engelsk. De glemte bestillingene flere ganger, fikk feil bestilling og vi måtte vente veldig lenge på maten/ desserten.
Syns dette var veldig dårlig service, da det var ca 4 kelnere, og veldig få gjester.

Hotellstandaren var grei, men det var veldig kaldt på rommet og et vakumtoalett som trakk litt ned.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Anettebergsvag