TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Ikke den beste velkomst. Helt grei frukost, burde utvide utvalget........Helt greie rom(har bodd her noen ganger før) Ganske tregt Wi-Fi. Prisen er ikke så gale, men en må vist handle for 5000,- for å kunne få tilsendt faktura, noe som er ganske tungvint om en er på jobbreise.

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, larsJSS
Nomad07402257443, Daglig leder på Hotell Ivar Aasen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2019

Hei Lars !

Takk for tilbakemelding som er med på å gjøre oss bedre.
Beklager at vi ikke innfridde din totale forventning.
Vi ønsker å forbedre oss, og noe av det du spesifikt påpeker, er under utarbeiding.
Når det gjeld fakturering, kan dette selvsagt avtales på førehand med en søknad frå din arbeidsgiver.
Håper du alikevel velger oss ved neste besøk i Ørsta.

Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Junior suiten som de tok seg godt betalt for var en stor skuffelse. Et ukoselig rom, med minimal møblering. Her var det ingen ting som minnet om noen form for luksus. Her er det et stort potensial for forbedring!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, ellin0rm
Anmeldt 16. juli 2019

Som alltid (vi har de siste tre årene bodd på dette hotellet 5 ganger) leverer hotellet på alle plan. Bra service, komfortable senger og fantastisk frokost. Maten i restauranten er også veldig god. Jeg kan varmt anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, 65petj
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet dersom man er på Sunnmøre. Midt i sentrum - et steinkast unna «alt». Midt i blinken dersom man skal gå i fjellet. Gåavstand til blant annet Saudehornet.
Også mulighet for å ta med lunsj fra frokosten dersom man vil ha med mat på tur. Ellers fine og rene rom. Hyggelig personale som ser deg som gjest.
God og variert mat og drikke.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, camillahof
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Hotell med trivelig atmosfære, restaurant og romslige rom. Rent og pent. Gratis parkering.

De har en trivelig fellesstart som kan slappe av i istedet for kjedelige hotellrom.

Beste alternativ i Volda/Ørsta ?

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, tomvidarl
ResepsjonHIA, Resepsjonssjef på Hotell Ivar Aasen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2019

Hei - så hyggeleg at du tok deg tid til å sende inn denne fine tilbakemeldingen. Det set vi stor pris på :-) Varmt velkomen tilbake til oss ved høve.

Hotell Ivar Aasen