eDreams
Agoda.com
StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt 7. januar 2020

Feiret bursdag på hotellet 27. 12.2019 . Veldig god service og nydelig mat. Hotellet gjorde alt for at bursdagen ble en minnerik opplevelse for oss alle. Tusen takk for en hyggelig kveld på hotellet, kan virkelig anbefales. Vennligst hilsen Perdis Dimmen

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Perdis2712
ResepsjonHIA, Resepsjonssjef på Hotell Ivar Aasen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2020

Takk for din hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på, det var en fryd å ha dere her. Velkommen tilbake. :)

Anmeldt 29. desember 2019

Flott og god mat. Hyggelige og moderne lokaler. Hyggelig og personlig service fra flere lokale ansatte. Vi hadde familieselskap med 20 + deltagere og alt gikk "som smurt" og personalet overrasket et kommende bursdagsbarn på 84 med overraskelse og bursdagssang. Kan anbefales.

Romtips: Be om rom med utsikt mot Ørsta-fjorden.
Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, fredrikunnar2018

Takk for din hyggelige tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake. :)

Anmeldt 31. oktober 2019

Veldig fornøyd med servicen til personalet. Var uheldig og glemte et par hodetelefoner på hotellet. Tok kontakt med hotellet som sendte de avgårde til meg med en gang. Hyggelig betjening ellers også. Vil booke igjen neste gang jeg er i Volda/Ørsta.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Birp-Lenne
HHIA, Resepsjonssjef på Hotell Ivar Aasen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2019

Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Håper hodetelefonene dine kom trygt fram. :)

-Christian HHIA

Anmeldt 10. oktober 2019

Kort oppsummert så var det et hotell som hadde greie rom som var rene, helt grei pris på rommene, mottakelsen i resepsjonen var upåklagelig, frokosten kunne vært bedre i form av at en del begynte å tørke inn da vi kom ned til frokost. Utover det ikke mye å klage på. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Karsten S
HHIA, Kundeansvarlig på Hotell Ivar Aasen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2019

Hei Karsten, tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. :)

Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Ikke den beste velkomst. Helt grei frukost, burde utvide utvalget........Helt greie rom(har bodd her noen ganger før) Ganske tregt Wi-Fi. Prisen er ikke så gale, men en må vist handle for 5000,- for å kunne få tilsendt faktura, noe som er ganske tungvint om en er på jobbreise.

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, larsJSS
Nomad07402257443, Daglig leder på Hotell Ivar Aasen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2019

Hei Lars !

Takk for tilbakemelding som er med på å gjøre oss bedre.
Beklager at vi ikke innfridde din totale forventning.
Vi ønsker å forbedre oss, og noe av det du spesifikt påpeker, er under utarbeiding.
Når det gjeld fakturering, kan dette selvsagt avtales på førehand med en søknad frå din arbeidsgiver.
Håper du alikevel velger oss ved neste besøk i Ørsta.