eDreamsUSD 122
Agoda.comUSD 125
TripadvisorUSD 122
ZenHotels.com
Anmeldt 24. november 2020

Vi arrangerte kurs/konferanse på Havila Hotell Ivar Aasen fra 21-22.nov, 2020 og vi bodde på hotellet fra 20-23.nov. Vi var strålende fornøyd med service vi fikk. Hyggelige, service innstilte og imøtekommende betjening i resepsjon, restaurant og konferanse. Maten var også meget god. Det samme var sengene. Hotellet ligger også meget sentralt til i Ørsta. Alt i alt et topp opphold. Anbefales :)

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, 1mind1energy
Anmeldt 21. juli 2020

Me kom til hotellet ut på ettermiddag, parkerte på gratis parkering rett utanfor hotellet. Innsjekkinga gjekk kjapt og greitt og me fekk eit rom med ein liten balkong. Rommet var reint og fint, senga var god.
Dessverre var restauranten stengt denne dagen.
Frukosten er berre open ein god time, dei serverte ingen varm mat, men servicen var god, matsalen pen og maten som vart servert var det ikkje noko å utsette på.
Mange hotell vil nok gje deg meir igjen for pengane.

Takk, Storsame
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Grei beliggenhet sentralt i Ørsta. Sjukt mye råning om natta, så be om rom på framsiden om du vil ha asfaltlukt, børning og bassdunking som godnattsanger.

Bad kunne trengt en bitteliten make-over. Hvertfall byttet ut dusjforhenget.

Behjelpelig og god service fra ansatte.

Takk, andershr-hr
Anmeldt 18. juli 2020

Bodde en natt på hotellet. Ga beskjed om at vi ankom kl 15, og fikk bekreftet at rommet skulle være klart til det. Ble forsinket, ankom 17:30 og da var rommet fortsatt ikke klart. Måtte vente 15 minutter, og personalet hadde ingen hast med å klargjøre rommet vårt,. Frokosten var kun fra 07:30 - 09:00, og det ble ikke servert varm mat. Gode senger. Betalte 1600 kroner for dette, skuffende, og aldri mer.

1  Takk, Terje H
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Meg å min samboer ringte klokken 12 natt til lørdag 11 juli for å høre om de hadde rom da vi startet turen fra Bergen til Nordkapp fredag etter jobb og var trøtt og slitne.
En meget hyggelig mann tok telefonen. Vi fikk beskjed om at vi var hjertelig velkommen.
Vi var det litt over 1 på natten og ble igjen møtt av to fantastisk smilende mennesker med beste service innstilling.
Vi fikk et flott rom med nydelig bad, gode senger og balkong. Gode senger, og mulighet for frokost på rommet.
Når vi skulle sjekke ut var det igjen en smilende og vennlig mann som ønsket oss vel videre på reisen.
Tusen takk for oss! Vi kommer gjerne igjen♥️

1  Takk, mariaegee