eDreamsUSD 146
FindHotelUSD 146
ZenHotels.com
Lol.travel
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her i to netter og hadde en bra opplevelse. Rommet er stort og rent. Ikke så fan av dusjforheng i plast noe der var på badet. Frokosten har det du trenger og er ok. Ble tatt i mot av hyggelig resepsjonist. Grei lokasjon mhp området og turer i området

1  Takk, beatev115
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting på dette stedet. Stedet ligger godt plassert i Ørsta.

Gratis parkering, men ikke lademulighet for elbil.

Vi hadde et superior rom. Rommet var stort med balkong. Fint bad. Et minus med toalettet var at det var et vakumtoalett. Det lager veldig mye bråk ved nedspyling. Det var rent og ryddig på rommet.

Det er restaurant på hotellet, men kun 3 hovedretter gjorde at vi ikke lot oss friste til å spise der. Vi prøvde heller noe nede i Ørsta sentrum.

Frokost er inkludert i prisen. Noe skuffet over utvalget.

Hotellet tillater hund, men kun i superior rom. Dette står ikke opplyst ved booking. Det er også noe dyrt med et tillegg på 350,-

1  Takk, Y1826CMdanielh
Anmeldt 24. november 2020

Vi arrangerte kurs/konferanse på Havila Hotell Ivar Aasen fra 21-22.nov, 2020 og vi bodde på hotellet fra 20-23.nov. Vi var strålende fornøyd med service vi fikk. Hyggelige, service innstilte og imøtekommende betjening i resepsjon, restaurant og konferanse. Maten var også meget god. Det samme var sengene. Hotellet ligger også meget sentralt til i Ørsta. Alt i alt et topp opphold. Anbefales :)

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, 1mind1energy
Anmeldt 21. juli 2020

Me kom til hotellet ut på ettermiddag, parkerte på gratis parkering rett utanfor hotellet. Innsjekkinga gjekk kjapt og greitt og me fekk eit rom med ein liten balkong. Rommet var reint og fint, senga var god.
Dessverre var restauranten stengt denne dagen.
Frukosten er berre open ein god time, dei serverte ingen varm mat, men servicen var god, matsalen pen og maten som vart servert var det ikkje noko å utsette på.
Mange hotell vil nok gje deg meir igjen for pengane.

Takk, Storsame
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Grei beliggenhet sentralt i Ørsta. Sjukt mye råning om natta, så be om rom på framsiden om du vil ha asfaltlukt, børning og bassdunking som godnattsanger.

Bad kunne trengt en bitteliten make-over. Hvertfall byttet ut dusjforhenget.

Behjelpelig og god service fra ansatte.

Takk, andershr-hr