“nyoppdaget sted for oss”
Anmeldelse av Tandoori Mix

Tandoori Mix
Vurdert som nr. 6 av 11 Restauranter i Ørsta
Beskrivelse: Restaurant med hovedfokus på indisk mat. Både gryte og grill. Er du ikke komfortabel med kryddermat så har vi A la carte også. Spis inne eller ta med
Anmeldt 26. juli 2020

kjempegod mat, mye mat,, hyggelig betjening som vasket bord og stoler med antibac koselig miljø, veldig fornøyde

Takk, Per-Trude
Tandoori Mix, Daglig leder på Tandoori Mix, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Tusen takk!

Anmeldt 23. juli 2020

Maten ble servert raskt og smakte utrolig godt! Fin atmosfære i restauranten og god service fra hyggelig personale!

Takk, 958pernilles

Tusen takk!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Maten ble levert hurtig, med god service og en tilhørende særdeles god smak.
Vil anbefale denne restauranten.

Takk, 169kristofferf
Anmeldt 2. februar 2020

Det var en hyggelig opplevelse. Vi hadde bestilt bord tl en familiemiddag. Mor på 91 og vi på 65, to 2 barn på 32 og 35 og barn på. 11. Maten var ikke for sterk for mor på 91. Vi bestilte en rett til hver. Det ble for mye, så vi fikk med resten hjem Det hadde vært nok med 4 retter på 6 personer. Det er ikke mange gode restauranter i Ørsta, men dette er en av de få

Dato for besøk: januar 2020
Takk, annekristin_2014
Anmeldt 4. januar 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mix tandoori og butter chicken. Velsmakende ris. Vanskelig å finne, men lurt å lete etter!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Remvik

Reisende som så på Tandoori Mix, så også på

Har du vært i Tandoori Mix? Del dine erfaringer!