Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Rett og slett helt fabelaktig! Det er en spesiell opplevelse å bo på Hotell Union Øye. Rommene er en attraksjon i seg selv med sine unike innredninger og farger. Man blir tatt veldig godt vare på av hotellets ansatte. Maten var eventyrlig god og av en annen verden. Kokken komponerer en ny meny hver dag. Og den vi ble servert er muligens den beste menyen jeg har spist noen gang... Hit kommer vi garantert tilbake!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, grooveisamust
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Kom frem til fantastiske Øie i lett regnvær for en lunsj. Vi fikk servert lokal entrecôte med byggryn og brokkoli. Til dessert fikk vi hjemmelaget sjokolade pudding med vaniljesaus. Nydelig god mat med veldig hyggelig betjening

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, olejacobt2015
Anmeldt 30. august 2018

Reisen til hotellet - gjennom Norangsdalen og forbi Lygnstølsvannet der murene fra stølene fortsatt kan sees - er en opplevelse. Og ennå bedre blir det når man kommer fram til et særpreget, velbevart gammelt hotellbygg uten skjemmende til-og påbygg. Standarden er høy; - vennlig service med håndhilsen ved ankomst, god presentasjon og oppfølging under måltidene, spennende rom der vi også fikk lekkert og lyst nyrenovert bad. Det er mange fine sittegrupper i de hyggelige stuene - og utendørs i hagen om været skulle være til det. Det er kjekt at man kan se de rom som ennå ikke er opptatt for natten, for det er virkelig variasjon i farger og dekor. Maten vi fikk var virkelig velsmakende, den varme maten var varm, og pent presentert i akkurat passe store porsjoner. Frokostbordet inneholdt alt vi ønsket oss. Siden vi er litt opp i årene vil jeg bemerke at litt bedre belysning i gangene og på de rom som er mørke, hadde vært ønskelig.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Solvej J
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Kjempesjarmerende sted, med masse sjel. God mat, servert av personale i gammeldagse klær. Deilig lunsj. Vi kunne kanskje blitt servert vinen, istedenfor å helle selv? Men helhetsinntrykket var positive, selv været var bra.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Ninabethapril
Anmeldt 30. juli 2018

Mitt besøk var en familiemiddag i hotellets spisesal. Et førsteklasses måltid med en avslutning med informasjon om hotellets historie og hotellets husspøkelsen, en tidligere ansatt som gikk bort under tragiske omstendigheter.
Hotellet er bygget i sent 1800- tall og er helt i trematerialer.
Må oppleves!

Romtips: Hvis du ønsker besøk av et spøkelse, er «det blå rom» et bra valg, men ingen garanti!
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, HenningS46