Bergen
5,0 av 5 boblerAnmeldt 19. juli 2020via mobile enheter
Mariann Øye, Daglig lederHotel Union Oye, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. juli 2020
Kjære Bergenbyenernydeli,

Tusen takk for eineståande attenemelding her på Tripadvisor.
Det varmar våre hjarter. Bernhard er heilt unik, vi prøvar stadig å overtale han til og bli verande for all framtid.

Hjarteleg velkomen attende!

28.6 km fra Hotel Union Oye
    40.8 km fra Hotel Union Oye
    Se flere hoteller i Ørsta
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Meget god lunsj i historiske omgivelser. Panna cotta av ypperste klasse. Vel verdt å ta turen hit, om ikke bare for å se selve bygget eller en kaffe i salongen.

TripAdvisor krever flere ord, men noe mer jeg ikke å legge til.

Takk, Stranddh
    Mariann Øye, Daglig leder på Hotel Union Oye, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Tusen takk for eineståande attendemelding, eg vonar verkeleg vi får høve til å ynskje dykk velkomen attende til Øye!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Et hotell som har beholdt sjelen hele veien ut❤️ En opplevelse å bo på! Alt er gjennomført til hver minste detalj. Betjeningen er super koselig og vennlig, selv om de jobber i bunader hele dagen.. selv når de vasker rommene! (imponert)

Vi bodde på Bjørnstjerne Bjørnson sitt rom, og så rett opp på Slogen fra sengen :) store luftige dyner og puter, du bare smelter inn i etter en tur på Saksa eller Slogen👌🏼🤍

Etter middagen holder hovmesteren et kort spennende foredrag om hotellets historie, og den er like spennede for voksne som for barn!

Prisene er stive, men som forventet :)

Takk, annesf87

Kjære annesf87,

Tusen takk for eineståande attendemelding her på tripadvisor.
    Vi set sjølvsagt uendeleg stor pris på det.

Eg vonar vi får høve til å ynskje dykk velkomen attende til Øye ved fleire høve.

Beste helsing

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Andre gangen vi besøker dette flotte og spesielle hotellet som ligger bortgjemt langt inn i Norangsfjorden. Spennende historie med både celebre gjester og spøkelser. Hele hotellet er som et museum. Vi lå på Karen Blixen rommet. Juniorsuite med innredning særskilt om henne. Ble nysgjerrig og måtte Google litt. Ingen av rommene er like. Når rommene ikke er belagt så er dørene åpne med tausperring slik at alle kan ta en titt. Føler at en vandrer rundt på et museum. Kvinnelige ansatte går i gamle bunader. Topp service! Opplevelse å overnatte her!

Takk, benttte

Kjære benttte,

Tusen takk for koseleg attendemelding her på tripadvisor.
    Så utruleg kjekt at de hadde eit godt opphald her hjå oss.
    For oss som jobbar her er det nesten som å leve i eit eventyr.

Eg vonar sjølvsagt vi får høve til å ynskje dykk velkomen attende til Øye ved eit seinare høve.

Best regards
    General mananger

Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet fra 1892 er ikke stort, men har hatt et stort antall prominente gjester fra hele Europa. Gjesterommet har navn etter berømte gjester som Karsten Blixen, Coco Chanel, Henrik Ibsen, Keiser Vilhelm, osv. Bygget forfalt under WWII, men ble for mange år siden restaurert og ført tilbake til sitt opprinnelige utseende. Rom og bad er moderne og oppgradert, kjøkken er ypperlig, salonger og spisestue er holdt i gammel stil og møblert etter opprinnelig mønster. Det er som å være i et fordums slott. Norges Konge og Dronning feiret sitt sølvbryllup her med alle Europas kongehus representert i 1993.Betjeningen på alle vis hyggelig og hjelpsomme og maten utmerket. Nå i pandemitiden er menyutvalget begrenset, men godt og preget av lokale godbiter. Hotellet ligger i en av Norges vakreste daler og stedet er en stor opplevelse.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, DagB45

Kjære Dag,

Tusen takk for at du tek deg tid til å gi oss dine attendemeldingar her på Tripadvisor.
    Vi set sjølvsagt uendeleg stor pris på det og vonar verkeleg vi får høve til å ynskje dykk velkomen attende til Øye ved eit seinare høve.

Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Vil anbefale Hotel Union Øye på aller varmeste! Jeg reiste alene og følte meg svært godt ivaretatt av alle de koselige ansatte ved hotellet . Maten var nydelig å se på og ikke minst å spise. Når man går inn i resepsjonen er det som å gå 100 år tilbake i tid, stearinlys, litt mørkt og med vakker klassisk musikk. Hotellet ligger midt i Norangsdalen med høye snekledde fjell rundt.Omgivelsene er så vakre at man nærmest mister pusten. Et sted man vil reise tilbake til snart!

Dato for oppholdet: mai 2020
    Reisetype: Reiste alene
    Takk, 518helenv

Kjære Helen,

Tusen takk for at du har teke deg tid til å skrive dine attendemeldingar her på tripadvisor.
    Vi set sjøvlsagt uendeleg stor pris på slikt!

Eg vonar vi får høve til å ynskje deg velkomen attende om ikkje lenge.