Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige og proffe ansatte som gjør at du føler deg virkelig velkommen og tatt vare på. Fikk servert en treretter (med to ekstraretter) og vinpakke. Sjøkreps delikat anrettet med herlige smaker, Beef Wellington med lokalt oksekjøtt og avslutter med Bakes Alaska. Virkelig verdt turen (og for en tur gjennom Norangsdalen!)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, petterfs
Anmeldt 7. august 2021

Blir ikke reise hit igjen, ikke mulig å ta med hund på hotellet, og man går jo ikke på fjelltur uten sin bestevenn. Det burde vært hundepolicy (kun rolige hunder, 100 % renslige og allergivennlig. kunne tatt et større hundedepositum eventuelt. Selv om fulle mennesker og små barn griser mer enn hund )

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, 753ole
Anmeldt 24. juli 2021

Vi kom fra Hellesylt og kjøreturen ned til hotellet er gedigen, tidvis smal vei, men usigelig vakker med fjell(høye sådanne) på begge sider.
For dem som kjører sportsbil så er veien som skapt for den( vi har ) og dermed ble veien også en opplevelse

Vel fremme blir vi tatt i mot så utrolig trivelig og får en kort introduksjon til både hotell og spisetider etc for hhv.middag og frokost.

Vi bodde på Dronning Mauds rom i 2.etasje. Samtlige rom er oppkalt etter tidligere besøkende og er du tidlig ute(før andre har sjekket inn) rekker du å få titte inn på de rom som er tomme . Fin idé.

Service i baren på ettermiddag upåklagelig og de har litt lokalt øl som for meg setter en ekstra spiss på det hele.

Middagen var en lekker 3 retter med ulike overraskelser underveis så det ble vel 6 totalt. P.s.Menyen er "satt" dvs det er en satt meny - som for oss på et sånt sted passer oss utmerket.
Filé Wellington som hovedrett har jeg ikke spist på ca 30 år og var like godt nå som da.
Servicen bestod av en "fast kelner" for vårt bord så dette fløt som det skulle - intet var overlatt tilfeldighetene.

Gjestene ble invitert til historiefortelling i salongen etter middag som ble fremført som både historisk interesssant og med litt kjærlighetshistorie underveis. Hun som fortalte gjorde det med stil - og det hele ga en fin ekstra touch av hotellet.

Komme tilbake? Absolutt -
Hotellet er definitivt verdt et besøk.

Romtips: Jeg tror alle er like fine og bra . NB ikke TV på rommet for dem som er avhengig av sånt
1  Takk, guideOslo
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde Karen Blixten suiten, og den var overdådig og nydelig! Hele hotellet er fantastisk flott! Så utrolig gjennomført i alle små detaljer. Vi var spente på å se hvordan hotellet hadde blitt etter både renovering og utbygging siden sist vi var der. Det var vellykket for å si det slik. En nydelig vinterhave med bar hadde dukket opp på baksiden, og en hage for egen dyrking var påbegynt.
Maten var god, men middagsserveringen bar dessverre preg av veldig ferskt personale som måtte gå å spørre om stort sett alt vi lurte på. Dette trakk opplevelsen ned i forhold til vårt siste opphold for 5 år siden. Det var tydelig at økningen på antall rom hadde ført til ansettelse av utrent personale. Litt kjedelig med tanke på hva slags sted dette er og hva man betaler for oppholdet.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Johtov
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde syklet fra Ørsta og ønsket et måltid. Hadde hørt at vi burde booke bord og forsøkte å ringe. Ingen tok telefonen og vi ble bare frakoblet, så da tok vi sjansen. Ingenting å få etter å ha syklet 3,5 mil. Meget skuffende. Hva med en telefonsvarer som gir beskjed om ar kapasiteten er nådd?

Romtips: Husk å booke. Håper du får tak i noen på telefonen.
Takk, 365karik