Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Ble møtt av et hyggelig vertskap og sjekket inn på et fantastisk rom i hovedbygget. Delikat og rent med virkelig historisk sus. Restaurant, bar og uteområder er noe av det beste man kan oppleve når man velger historiske hoteller. Nydelig dempet live piano i stuen satte meget god stemning på oppholdet.

Romtips: Be om rom med badekar
1  Takk, PST861
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vi har sett reportasjer fra dette stedet i diverse medier og ville prøve dette. Vi bestilte 2 suiter som bare var fantastiske. Til kvelds bestilte vi 3(5)-retters middag med en(dyr) vinpakke. 2 små glass rød/hvit og et fingerbøll med dessertvin. Ma bør heller bestille separat drikke. Vi hadde første bordsetning og ble nesten bedt om å sluke mat og drikke så betjeningen kunne gjøre klart til bordsetning 2. På kvelden fikk vi høre et flott foredrag om hotellets historie. Oppholdet var ellers helt topp med nydelig middag og en solid og god frokost.

Takk, Arne Gunnar H
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige og proffe ansatte som gjør at du føler deg virkelig velkommen og tatt vare på. Fikk servert en treretter (med to ekstraretter) og vinpakke. Sjøkreps delikat anrettet med herlige smaker, Beef Wellington med lokalt oksekjøtt og avslutter med Bakes Alaska. Virkelig verdt turen (og for en tur gjennom Norangsdalen!)

Takk, petterfs
Anmeldt 7. august 2021

Blir ikke reise hit igjen, ikke mulig å ta med hund på hotellet, og man går jo ikke på fjelltur uten sin bestevenn. Det burde vært hundepolicy (kun rolige hunder, 100 % renslige og allergivennlig. kunne tatt et større hundedepositum eventuelt. Selv om fulle mennesker og små barn griser mer enn hund )

1  Takk, 753ole
Anmeldt 24. juli 2021

Vi kom fra Hellesylt og kjøreturen ned til hotellet er gedigen, tidvis smal vei, men usigelig vakker med fjell(høye sådanne) på begge sider.
For dem som kjører sportsbil så er veien som skapt for den( vi har ) og dermed ble veien også en opplevelse

Vel fremme blir vi tatt i mot så utrolig trivelig og får en kort introduksjon til både hotell og spisetider etc for hhv.middag og frokost.

Vi bodde på Dronning Mauds rom i 2.etasje. Samtlige rom er oppkalt etter tidligere besøkende og er du tidlig ute(før andre har sjekket inn) rekker du å få titte inn på de rom som er tomme . Fin idé.

Service i baren på ettermiddag upåklagelig og de har litt lokalt øl som for meg setter en ekstra spiss på det hele.

Middagen var en lekker 3 retter med ulike overraskelser underveis så det ble vel 6 totalt. P.s.Menyen er "satt" dvs det er en satt meny - som for oss på et sånt sted passer oss utmerket.
Filé Wellington som hovedrett har jeg ikke spist på ca 30 år og var like godt nå som da.
Servicen bestod av en "fast kelner" for vårt bord så dette fløt som det skulle - intet var overlatt tilfeldighetene.

Gjestene ble invitert til historiefortelling i salongen etter middag som ble fremført som både historisk interesssant og med litt kjærlighetshistorie underveis. Hun som fortalte gjorde det med stil - og det hele ga en fin ekstra touch av hotellet.

Komme tilbake? Absolutt -
Hotellet er definitivt verdt et besøk.

Romtips: Jeg tror alle er like fine og bra . NB ikke TV på rommet for dem som er avhengig av sånt
1  Takk, guideOslo