“Fantastisk opplevelse ”
Anmeldelse av Rekkedal Guest House

Rekkedal Guest House
Vurdert som nr. 4 av 11 Restauranter i Ørsta
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Var her med familie og venner, totalt 6 stykk. En omvisning her er veldig spennende, og det er gjort et utrolig stykke arbeid med restaurering og nybygg.

Maten var utmerket, og de leverer til punkt og prikke.

Det som derimot gjør dette til en opplevelse verd å få med seg er den gløden vertskapet viser, kunnskapen om vin, mat og lokale forhold.

Dette kan anbefales både for små og store selskap.

Takk, Stranddh

Anmeldt 12. februar 2020

Mat hos Rekkedal gjestehus er ikkje berre ei matoppleving, det er også ei historisk og forteljarmessig oppleving du aldri vil gløyme!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Jermund66
Anmeldt 10. oktober 2019

Fantastisk mat og drikke med de beste omgivelsene. All honnør til vertskapet for en magisk kveld. Vi kommer snart tilbake.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, tovlerheim
Anmeldt 2. oktober 2018

Veldi koselig sted, og hyggeig vertskap. Stedet består av flere bygg som er innredet til koselige rom. Vi fikk servert middag i løda, og det var en nydelig opplevelse. Stedet kan absolutt anbefales til både familie og vennesamenkomster.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Lidvar A
Anmeldt 27. april 2017 via mobile enheter

Bildene her på TripAdvisor yter ikke Rekkedal gjestgiveri rett, for dette er et vakkert sted, med flere hundre år gamle hus. Verten tok imot oss på trappen, ga oss en rask innføring i historien mens han serverte litt lokal snacks og prosecco, før vi ble servert et nydelig måltid av lokale råvarer. Servicen var upåklagelig!

Jeg anbefaler stedet varmt!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Stoffern

Reisende som så på Rekkedal Guest House, så også på

Volda, Møre og Romsdal

Har du vært i Rekkedal Guest House? Del dine erfaringer!