Første valg

Første valg uansett. Hatt flere ulike turer med de og alle har vært magiske. Innhold, service og... les mer

Anmeldt 1 uke siden
beatev115
Stavanger, Norge
Flott tur

Flott kajakktur rundt Mesøya👌 Vi fikk oppleve både niser, ørn og elg på turen. Flink guide som... les mer

Anmeldt 22. juni 2023
234erlendh

2025 av 74 anmeldelser
Anmeldt 14. juli 2020

For en kajakktur! Vi ble guidet av tidenes mest behagelige guide, Dawid! Han lærte oss om breen, om ulike kajakkteknikker og brukte mer tid på oss enn det vi hadde forventet😄 Utstyret hadde topp kvalitet og gjorde turen behagelig! Noen av oss hadde aldri prøvd kajakk før, men endte opp med å lære seg masse og bli ganske god.

Anbefaler virkelig å ta seg tid til denne turen!
PS: Guiden var også halvveis fotograf, så creds til Dawid for hans ferdigheter:)

Takk, A_Voldseth
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var fire vennepar som fikk gleden av å ta en kajakktur/kajakkurs i Glomfjorden med Øyvind og hans polske kajakkekspert David. Over snittet hyggelig og kompetent gjeng. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, nygaard90
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Øyvind tok oss (5 stk) på brevandring over Svartisen. Han var svært kunnskapsrik og trivelig, og selve Svartisen ble en av de største høydepunktene på sommerens Norgesturné. Været var vått og grått, men det gjorde ingenting.

Verdt hver krone!

Takk, csolbakken95
Øyvind G, Daglig leder på Meløy Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Gøy å vite dere har trivdes og hatt en bra tur med oss.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Jeg er utrolig glad for at vi tok en detour gjennom saltisen for å dra på kayaktur med Meløy Adventure. Guiden vår Dawid gjorde turen vår til en uforglemmelig opplevelse. Det var utrolig lett å snakke med han og han ga oss masse tips på hvordan beherske kayaking. Hvis du er ute etter litt aktivitet på turen samt utrolige bilder, er kayaktur til Svartisen turen man må ta! Anbefales på det sterkeste.

Takk, Tarohe

Hei :)
Takk for hyggelig tilbakemelding!
Jeg skal formidle dette til Dawid slik at han får rosen han fortjener.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk brevandring på Engabreen med Øyvind som turguide! Totalt på turen var vi 7 stk med variert bakgrunn som alle var særs fornøyd med turen. Øyvind er utrolig profesjonell som guide og håndterer alle utfordringer som skulle dukke opp med smil og humor. Lyset som er ved solnedgang over breen gir fine bilder og opplevelser i alle retninger. Absolutt en tur som anbefales.
PS: dyr tur.. Dette er en opplevelse man blir hektet på!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, vindsurfern

Hei Vindsurferen :)
Så bra dere har hatt en bra tur med oss.
Gøy været ble så fint, og enda bedre dere anbefaler turen til andre.
Takk for ros - velkommen tilbake!