Flott opplevelse! ☀️

Øyvind tok oss trygt t/r Jektvik-Rødøy i RIB’en sin. Han var veldig hyggelig og har mye... les mer

Anmeldt 12. juli 2021
294metten
Lørenskog, Norge
Magisk

Høydepunkt å ta Rib til Rødøya og spasere opp til Rødøyløva,så både havørn og hval på turen. Noen... les mer

Anmeldt 11. juli 2021
838runed

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Brevandrigen vare gebtlig fullbooket, men Øyvind fikk oss med likevel ved å reorganisere gruppen litt. For en service! Vi møtte opp på fergekaien, tok båten over og ble kjørt i bil første stykket. Veldig kunnskapsrike og proffe guider tok oss med på isen som var en fantastisk opplevelse

1  Takk, frdhm19
Anmeldt 14. juli 2020

For en kajakktur! Vi ble guidet av tidenes mest behagelige guide, Dawid! Han lærte oss om breen, om ulike kajakkteknikker og brukte mer tid på oss enn det vi hadde forventet Utstyret hadde topp kvalitet og gjorde turen behagelig! Noen av oss hadde aldri prøvd kajakk før, men endte opp med å lære seg masse og bli ganske god.

Anbefaler virkelig å ta seg tid til denne turen!
PS: Guiden var også halvveis fotograf, så creds til Dawid for hans ferdigheter:)

Takk, A_Voldseth
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var fire vennepar som fikk gleden av å ta en kajakktur/kajakkurs i Glomfjorden med Øyvind og hans polske kajakkekspert David. Over snittet hyggelig og kompetent gjeng. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, nygaard90
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Øyvind tok oss (5 stk) på brevandring over Svartisen. Han var svært kunnskapsrik og trivelig, og selve Svartisen ble en av de største høydepunktene på sommerens Norgesturné. Været var vått og grått, men det gjorde ingenting.

Verdt hver krone!

Takk, csolbakken95
Øyvind G, Daglig leder på Meløy Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Gøy å vite dere har trivdes og hatt en bra tur med oss.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Jeg er utrolig glad for at vi tok en detour gjennom saltisen for å dra på kayaktur med Meløy Adventure. Guiden vår Dawid gjorde turen vår til en uforglemmelig opplevelse. Det var utrolig lett å snakke med han og han ga oss masse tips på hvordan beherske kayaking. Hvis du er ute etter litt aktivitet på turen samt utrolige bilder, er kayaktur til Svartisen turen man må ta! Anbefales på det sterkeste.

Takk, Tarohe

Hei :)
Takk for hyggelig tilbakemelding!
Jeg skal formidle dette til Dawid slik at han får rosen han fortjener.
Velkommen tilbake!