Rib tur til Myken

Flott tur til Myken via Rødøy utover og innom Valvær på hjemtur. Veldig trivelig guide pg kaptein... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Stig H
Fin opplevelse på Kalsholmen fyr

Å overnatte på Kalsholmen fyr var over all forventning! Vi har kost oss masse, med matlaging på... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Hawi_90

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vi er to voksne damer som tenkte at vi trengte en vandretur på Svartisen i livene våre. Det viste seg å være helt riktig. Øyvind, i Meløy adventure, har virkelig lagt tilrette for å imøtekomme ønskene våre. Han har vært utrolig behjelpelig i forhold til hele turen vår. Jørgen tok oss med opp i breen. Brelandskapet var fantastisk. Bonusen denne blanke sommerdagen var nok allikevel at vi fikk bade i brevann. Det lille bassenget inni isen lignet en tropisk drink på fargen. Uansett hvor vi kommer til å bade i fremtiden kan vi si: « Jeg har kjent det friskere». Heldige er de som får anledning til å ta turen etter oss.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Dagny Marie J
Anmeldt 9. juni 2021

Vi hadde en fantastisk dag på Rødøy! Vi tok turen opp baksiden til Rødøyløva der vi møtte guiden vår Dawid. En luftig tur på toppen av fjellet, men Dawid var hjelpsom med kunnskap om sikker ferdsel! Så tok vi turen ned sherpatrappene til Klokkergården (anbefales å besøke) for lunsj før vi padlet i kajakk rundt holmer og skjær i strålende sol. Fantastisk fint turfølge! Takk for oss, vi kommer definitivt tilbake!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, BirgitteLW
Anmeldt 24. mai 2021

Vi var på tur med to folkehøgskoleklasser og hadde en helt fantastisk tur med flotte guider! Vi ble hentet med RIB på Tonnes og kjørte derfra til Rødøy for å gå den fine fjellturen til Rødøyløva. Elevene var så førnøyde og koste seg masse! Vi fikk bruke så god tid vi ville på fjellturen og på RIB-turen så vi fikk tatt masse bilder og til og med badet fra RIBen ved polarsirkelen. En helt fantastisk dag!

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, katrinegrue
Anmeldt 21. mai 2021 via mobile enheter

Sønnen min feirer bursdagen sin på Kalsholmen fyr sammen med vennene sine tidlig i mai. Etter en gøyal tur med rib ut til Kalsholmen fikk ungene en super omvisning på fyret. Flere av ungene var enige om at Øyvind burde vært lærer, da han hadde gjorde en suveren jobb med å gjøre hele turen lærerik og spennende. Øyvind tok seg god tid sammen med oss der ute slik at det ble god tid til lek og kake :) Vil virkelig anbefale en tur med rib ut til Kalsholmen, sammen med Meløy adventure.

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, 72beatee
Anmeldt 6. oktober 2020 via mobile enheter

Hatt veldig fin dialog med Øyvind over muligheter i høstferien. Da brevandring ikke gikk av sikkerhetsmessige årsaker gav han oss et flott tilbud. Vi padlet kajakk over til Engenbreen for så å gå opp. Alt utstyr var inkludert.Hadde Dawid som guide, en fantastisk fyr med godt humør og mye kunnskap. Han tok oss så nærme breen som var forsvarlig. Helt fantastisk. Fikset lunsj og hele pakken. Padlet deretter tilbake etter mange flotte timer rundt breen. Helt fantastisk dag, anbefaler turen og selskapet!!!

Dato for opplevelse: oktober 2020
2  Takk, beatev115
meloyadventure, Manager på Meløy Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2020

Takk for fine tilbakemeldinger!
Det var gøy dere ble med.
Denne turen er kanskje den fineste vi tilbyr i kajakk, der du spiser lunsj rett ved brearmen.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.