Scott Nicholas
2,0 av 5 boblerAnmeldt 13. juli 2020via mobile enheter
  • Priceline
0.1 km fra Glomfjord Hotell
Gratis parkering
The living area of this place
1.6 km fra Glomfjord Hotell
Hotel exterior
55.0 km fra Glomfjord Hotell
Se flere hoteller i Glomfjord
Anmeldt 30. oktober 2019 via mobile enheter

Glomfjord hotell er et overpriset hotell som burde vært pusset opp for mange år siden. Helt nedslitt med dårlig innredede rom. Det er så lytt ut mot gaten at man skulle tro vinduet står åpent. Hotellet aksepterer ikke kredittkort. Har aldri opplevd dette i Norge tidligere.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, perodegaard
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Delikat rom, stille og rolig med godt renhold og gode senger. Hyggelig betjening, enkel og god frokost. Ved tidlig avreise ble vi servert frokost før offisiell åpningstid. Her bor vi gjerne flere ganger.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 825beritb
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Vi var 2 par som hadde en natt på dette hotellet. Hotellet er slitent, gulvvarme på vårt rom virket ikke men de skal ha kredit for relativt ok senger og hyggelig personale. Frokosten var litt kjedelig men vi ble mette.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Per_Erik_Haslestad
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Jeg er Meget sjokkert! Verste hotell jeg noen gang har satt min fot på. Fikk servert halveis rå mat med spytt og hår i. Kyrre var den som serverte meg maten med stygt blikk og sure kommentarer. Mulig han trenger en oppstramming. Og JA, ALT som blir sagt på kjøkkenet HØRES UT! Takk for fine kommentarer, Jeg er ikke døv!

Dato for oppholdet: august 2018
5  Takk, Josefina L
Anmeldt 4. september 2017 via mobile enheter

Et hotell som absolutt kunne trenge en oppgradering..
Gamle nedslitte rom.
Har ikke så mye positivt å si om dette hotellet.
Det finnes ikke så mange andre hotell alternativer i nærheten.

Frokosten er OK.
Maten de serverer til lunsj og middag er bra.
Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: september 2017