Orbitz.com
Etrip
StayForLong
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde fått anbefalt denne vingården av venner. For et nydelig hotel og utrolig smakfulle og store rom. Han som skulle ha oss på vinsmaking var syk, men vi fikk omvisning i produksjons lokalene av resepsjonisten med prøvesmaking etterpå.
Vi valgte en 7 retters Tasting meny og hadde store forventninger til dette, da vi hadde hørt at kokken hadde en Michelin stjerne. Servitøren var veldig dårlig i engelsk, misforståelse med hensyn til vinpakken. Hadde forventet at vi ville blitt fortalt hvilke retter vi fikk servert. Men alt i alt en flott opplevelse. Deilig vin som vi kjøpte med oss hjem.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, kristinskjoldq
Anmeldt 21. oktober 2018

Var her i begynnelsen av oktober i forbindelse med at vi besøkte et vennepar, som har leilighet i Alicante. De hadde fått vært her før, og ønsket at vi også skulle oppleve stedet, vinen maten, overnattingen og aktivitetene. Dagen før fikk vi en telefon fra stedet om vi ønsket å være med på en vin aktivitet,
Vi fikk et svært hyggelig og opplevelsesrikt døgn på Casa Boquera. Den praktiske vinklingen på opplegg var det som gjorde det til en opplevelse. Drue plukking, sortering,
før "mosing", og hvordan man laget vin.Fra drue til vin. Vi avsluttet opplegget med vinsmaking og quiz. Under hele dagen var vi tre lag som konkurrerte. Under dagen fikk vi en lunsj og på kvelden grillet vi. Hvis jeg skal sette fingeren på noe som kan bli bedre, så var det grill seansen. Bra med vin og koselig grill sted. Men grillmaten burde man gjort mer ut av. Det ble litt for enkelt og forutsigbart. Kanskje mer grønnsaker og garnityr. Etter en ellers vellykket dag, så ble vi nok en forventningsfull gjeng, som regnet med at alt skulle toppes.
Tilslutt et par ord om overnattings fasilitetene. 11 rom med forskjellige preg og signatur. Her sov vi godt, og likte komforten. God og enkel frokost.
Alt i alt, et sted vi gjerne kommer tilbake til, og gjerne rekommanderer til andre.
Takk for oss! :)

Romtips: Her er alle rommene like bra, men forskjellig.
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Dag S
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Fant casa Boquera ved en tilfeldighet på nettet. Angrer ikke ett sekund på at vi tok turen. Flott sted med store rom, veldig hyggelig betjening. Restauranten leverte med ypperlig mat og god anbefaling av vin. Var også med på guidet tur som avsluttet med vinsmaking. Skulle gjerne skrevet mer om den, men det som skjer på casa Boquera blir på casa Boquera. Takk for oss. Vi kommer garantert igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, lars r
casaboquera, Recepción på Casa Boquera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Thank you very much for your opinion, we are very grateful.

We are looking forward to your next visit

Anmeldt 28. mai 2018

Kjempeflott sted drevet av et norsk ektepar. Rommene er store og stilfulle. Restauranten er god med allacarte og sammensatte menyer, 7 eller 12 retters med vinpakke. Ligger i rolige og nydelige omgivelser. Perfekt når en ønsker er par dager med ro og fred. Muligheter for omvisnig med vinsmaking

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Kristin J
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Nydelig plass, hyggelig betjening. Vi forsøkte 12-retter meny med Casa Boquera vin til. Fantastisk opplevelse og mange gode småretter og 2 hovedretter som avsluttes med 2 desserter, nydelig for kun 60€.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, smart_viking