“Vingård med hotell og restaurant”

Casa Boquera Restaurante Gourmet
Vurdert som nr. 6 av 46 Restauranter i Yecla
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Veldig fine rom og omgivelser! God mat både lunch og gourmet på kvelden. Hyggelig vertskap! Skal prøve det fine basenget neste gang.

Takk, hansmagnee

Anmeldt 21. oktober 2018

I forbindelse med besøk og overnatting på vingården Casa Boquera, spiste vi en flere retters lunsj med gårdens vin til. Flott lokale og nydelig mat og drikke.

Takk, Dag S
Anmeldt 28. mai 2018

7 og 12 retters meny med vinpakke samt ala kart. Kokken var flink med Gluten fri. Vi var veldig godt fornøyd

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Kristin J
Anmeldt 5. februar 2018

Her kan du velge en a la carte meny eller en fast gourmet meny. Vi valgte det siste og sitter igjen med en meget positiv opplevelse. Utsøkte retter med god drikke til servert på en ypperlig måte. Anbefales

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Helge B
Anmeldt 15. oktober 2017

Vi har vært nysgjerrig på dette norskeide stedet litt syd for byen Yecla i Murcia-regionen i Spania, med nytt 11-roms hotell, restaurant og bodega etc. Vi var en gjeng godt voksne som alle bestilte 12-retters menyen for 60 euro pro pers for høsten 2017, alt tilberedt av en Michelin star chef og pent servert av et par-tre kelnere. Servicen var prikkfri, kombinasjonen av snacks, forretter, hovedretter og desserter spennende, stort sett meget velsmakende, med unntak for makrellsnacksen og ‘kid goat leg’, altså geitekjøtt, en av to små hovedretter. En anbefalt tørr hvitvin fra Rioja var imidlertid nydelig og passet utmerket til det meste av maten, som hadde en stor andel sjømat. Vi kommer gjerne igjen, men vil da prøve a la carte menyen. Omgivelsene, selve hotellet, og stedets meget hyggelige eiere/vertskap, guidet tour med vinsmaking etc var i seg selv verdt turen og får en egen omtale senere.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, dinah47

Reisende som så på Casa Boquera Restaurante Gourmet, så også på

Yecla, Murcia-regionen

Har du vært i Casa Boquera Restaurante Gourmet? Del dine erfaringer!