“Foodcastle”

fre. 6.8.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 38 Restauranter i Torre de la Horadada
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

God mat, god vin, god service. Anbefales på det varmeste. Dette stedet besøker jeg gjerne igjen!!!!!

Takk, hoftvedt69

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt denne restauranten to ganger i løpet av vårt opphold. Har prøvd kylling mango og kongereke pasanda. Begge smakte nydelig. Fantastisk service - stedet anbefales...

Takk, kristintansembod2018
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

God mat, store porsjoner, hyggelig betjeningfine lokaler, rent og ryddig. vi koser oss hver gang vi er her.

Takk, 782sisselr
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Food Castle leverer igjen! Meget god mat, super service og hyggelig atmosfære. Restauranten leverer topp, spesielt på Indisk! Anbefales!

Takk, JarleF40
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Vi koser oss på middag Vi har fått deilig forrett, cava og indisk mat. Betjeningen er hyggelig Anbefaler dette stedet

Takk, toned2014

Reisende som så på Food Castle Restaurant, så også på

Torre de la Horadada, Alicante (provins)
Pilar de la Horadada, Alicante (provins)

Har du vært i Food Castle Restaurant? Del dine erfaringer!